Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxxmh schreef:Ik zoek een vest met zakken waar een rits in zit voor mijn telefoon. Bij de ruitersport zaak mega duur maar geen idee in wat voor 'normale' winkel dit te koop is.
.. dat spul kun je prima in de staart en manen van je paard spuiten. Doorkambaarheid verbeterd waar je bijstaat.
) mijn ijsvoetjes op stal..? RoyceMack schreef:Cockpitspray van de action wat ze normaal op het interieur van je auto gebruiken zodat je stuur uit je handen glijdt.. dat spul kun je prima in de staart en manen van je paard spuiten. Doorkambaarheid verbeterd waar je bijstaat.
Kost geen drol en scheelt een hoop werk en uitgetrokken haren. Af en toe even staart goed wassen, want het maakt het haar heel erg glad..

wortelsussie schreef:Lijkt mij alleen niet goed voor de haren zelf...
savannah030x schreef:Iemand goedkope tips voor de winter?
Jassen? Truien? En vooral (laat iemand de gouden tip hebben) mijn ijsvoetjes op stal..?
. Ala het toch voor alleen bij de paarden is kijk ik ook wel bij de manen afdeling en dan op de uitverkoop, zo heb ik de meest warme trui voor een 10tje en is de kwaliteit geweldig. Voor de koude voetjes hebben ze bij de action vaak van die handschoen en voet warmers 5 voor Nog geen euro geloof ik, ik sla die dan altijd in.

Hilary schreef:savannah030x schreef:Iemand goedkope tips voor de winter?
Jassen? Truien? En vooral (laat iemand de gouden tip hebben) mijn ijsvoetjes op stal..?
Van Cranenbroek. Ook van die winterlaarzen met voering voor ong. de helft van de prijs die je er bij Welkoop voor zou betalen.