Heel makkelijk Tam te maken ook.
Onze buren hebben kippetjes die er op lijken, alleen dan een soort Mini versie, ook echt super
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bedankt! Bracht het daarnet voorzichtig bij mijn vriend, die wou kipjes nog wel overwegen "in de toekomst"; "Ja, van het voorjaar ofzo". Hmmm, hij bedoelde eerder binnen een jaar of vijf 

maar wonen we in ons huis 
echt super. De container zit ook propvol, kan geen steentje meer bij. Ook alle klein gevaarlijk afval, asbest en oude motorolie naar het containerpark gebracht. Een aanhangwagen én autokoffer propvol oude motorolie

Morgen mogen ze op de grote wei!
Abercrombie schreef:Als ik dit zie krijg ik spontaan zin om ook een boerderij op te knappen. Als het af is lijkt mij dat een mega heerlijk gevoel. Alles naar je eigen zin en helemaal zelf gedaan. Hoe voldaan kan een mens zich voelen
riegje schreef:Abercrombie schreef:Als ik dit zie krijg ik spontaan zin om ook een boerderij op te knappen. Als het af is lijkt mij dat een mega heerlijk gevoel. Alles naar je eigen zin en helemaal zelf gedaan. Hoe voldaan kan een mens zich voelen
hahaha, pas op met zulke uitspraken. want je bent namelijk nooit klaar!
Een boerderij is echt een never ending story
ik leef nog in de idylle dat we nu even hard moeten werken en het dan in orde is voor jaaaaren
vanaf dan zal het ook simpeler zijn om de grote klussen aan te pakken of juist tussendoor een kleiner klusje te doen.
Eén van de vrienden is ook handig met elektriciteit dus die heeft de hele dag geprutst aan de elektriciteit om die conform te krijgen en overal stopcontacten geïnstalleerd enzo (hij was bijna heel de tijd op de bovenverdieping, geen flauw idee wat 'ie allemaal gedaan heeft maar hij kwam enthousiast terug naar beneden dus het zal wel OK zijn
)

(plakt kauwgum in enzo, bah bah) kleursuggesties welkom! 

De plafonds worden overal nog wit geschilderd, maar eerst moeten al die houten latjes geschuurd worden, dus da's voor na de verhuis.

die wilden we tot het laatste houden want daar staan toch geen meubels. Vandaag een eerste laag met primer gekregen en één van de volgende avonden zijn definitieve kleurtje 

daar doe je het toch voor!
je ziet het huis op knappen!

Wendy schreef:Wat dacht je van zoiets qua kleur?
[ Afbeelding ]
Hebben wij namelijk ook ongeveer. Zit een beetje tussen blauw en groen in eigenlijk