Hier ook een Ikea keuken in wit en grijs hoogglans. Mooie kwaliteit. De laatste jaren is deze echt verbeterd. Soepel sluitende lades en kastjes etc. Voordeel ook, dat als ik hem na jaren zat ben ik alleen maar de frontjes hoef te vervangen in een andere kleur. Ben echt heel tevreden. Hoogglans is makkelijk te onderhouden, trouwens.
Ik had in mijn eerste huis een zwarte hoogglans keuken... dat was ook ellende Echt alles zie je daarop
Sonja_vR
Geplaatst: 18-05-17 15:38
Hier momenteel wit hoogglans en kan niet wachten tot ik hem er uit mag meppen Vind het een verschrikking Bij een ander kan ik het best waarderen Maar zelf Paneeldeurtjes etc ook niet trouwens
Kleine tegenvaller, man die keuken zou zetten was er vanmorgen. Maar die kon niet vooruit. We hadden volgens hem te weinig uitgepakt en klaargezet... Wij dachten dat het juist handig was als we niet alles uit de verpakking haalde. Hebben wel alle kastjes en lades klaargemaakt.
Ik ga hem zo eens zoeken. We hebben enkel 1 frontje verpest. Maar die ga ik woensdag een nieuwe halen. Gelukkig een klein paneel.
Anoniem
Geplaatst: 22-05-17 11:39
Voor....
ondertussen...
Klaar... We missen enkel nog de frontjes voor de vaatwasser en het zijpaneel van de bar zit er nog niet in. Ook gaan we het paneel naast de deur toch laten vervangen door glas want het gaat prima. We waren bang dat de keuken verder naar voren zou komen.
Letizia
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 11:58
Ooh wauw! Dat moet een verademing wezen met hoe het hier voor was Heel mooi!