FriesWytske schreef:Arabelle schreef:Ik ga terug naar Windows 7.
Waarom?
Omdat ik het niet prettig vind. Kan met mijn laptop te maken hebben. Maar ik ben weer terug.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ga al m'n bestanden voor de zekerheid op een externe harde schijf zetten haha Arabelle schreef:Arabelle schreef:Ik ga terug naar Windows 7.
Omdat ik het niet prettig vind. Kan met mijn laptop te maken hebben. Maar ik ben weer terug.
Sokje_6 schreef:Ik heb dat met een programma, dat ik voor statistiek gebruik op school. Prism 5. Ben bang dat die te oud is om te kunnen draaien op W10, hoewel hij op W7 wel goed draait. De licensie is voor school en was een eenmalige aanbieding, en dat programma is superduur. Dus als ik die moet herinstalleren, wordt dat een probleem ben ik bang.
FriesWytske schreef:elizexbeau schreef:Ik vind het echt heel eng om over te gaanik ga al m'n bestanden voor de zekerheid op een externe harde schijf zetten haha
Al je bestanden blijven gewoon op je computer staan. Dus daar hoef je het echt niet voor te laten.
magda_90 schreef:Ik weet niet of het hiermee te maken heeft, maar ik heb constant een pop up dat Windows perse nu wil updaten (normaal kun je hem uitstellen maar dat kan nu niet dus over 15 minuten wordt de laptop opnieuw opgestart...). Ook blijft het symbooltje knipperen dat Windows 10 nu gedownload kan worden (hoe krijg ik dat weer weg?).

Jikkeee schreef:Quad, mijn kleine foto's laden niet meer in verkenner. Dus om het even simpel te zeggen, de RAW laadde nooit zichtbaar als voorbeeldje, maar de JPG nu ook niet. Als ik de map afbeeldingen opende in 8.1 via verkenner kreeg ik alle afbeeldingen als mini's te zien. Maar dat heb ik nu niet meer. Maakt niet uit of dat ik ze via picasa photoviewer of via de windows eigen viewer standaard laat openen. Is hier iets aan te doen? Want verder werkt ie echt heel fijn!
De mail hebben ze ook aangepast, die is ook nu veel handiger in gebruik
magda_90 schreef:Die update mag wel, (die gewone van Windows) maar normaal kun je die uitstellen tot over 4 uur ofzo, hij is nu vastbesloten dat het echt NU moet.
Van Windows 10 achteraf niet, mijn laptop zit de laatste weken zo te kloten dat ik besloten heb om hem op korte termijn te vervangen door een computer. Daardoor hoeft de update niet meer zo en ben ik bang dat ik hem anders daarmee juist de ondergang in help.
Ik zat al te zoeken in het topic en zojuist dus de link gevonden maar jij was al sneller.

Nu weer verder. 

Dobel schreef:Ik wil graag overgaan maar de laptop geeft geen melding, heb hem wel gereserveerd al lang geleden.
Quad schreef:Je zou overigens de tool van Microsoft kunnen gebruiken: https://www.microsoft.com/en-us/softwar ... /windows10
Controleer wel of je een 64 bit of 32 bit systeem hebt. (rechtsklik op deze PC -> eigenschappen)
Paardennamen schreef:Kun je ook zonder te reserveren upgraden?
Kun je ook vanaf een andere schijf installeren? Mijn C staat namelijk behoorlijk vol en 4GB kan ik daar niet meer kwijt. Documenten/foto's staan al op een andere schijf.

Paardennamen schreef:Kun je ook zonder te reserveren upgraden?
Kun je ook vanaf een andere schijf installeren? Mijn C staat namelijk behoorlijk vol en 4GB kan ik daar niet meer kwijt. Documenten/foto's staan al op een andere schijf.