Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wieldop schreef:Mirjamsel, is dat zo? Ik dacht dat je nog maar 3% kan mee financieren en anders een aparte lening moet afsluiten.
Miriam, ik vind het lastig om een indicatie te geven. Ligt aan hoeveel je uit wil geven, waar je kan slagen en hoeveel spullen je nodig hebt. Het kan gaan van bestek en borden tot koffiezetapparaat, gordijnen en trapbekleding tot een kledingkast. Jullie moeten de keuze maken wat jullie in eerste instantie nodig hebben en hoeveel geld je eraan uit wil geven. Je kan bijvoorbeeld ook via marktplaats spullen kopen ipv alles nieuw in de winkel.
Mirjamsel schreef:Wieldop schreef:Mirjamsel, is dat zo? Ik dacht dat je nog maar 3% kan mee financieren en anders een aparte lening moet afsluiten.
Miriam, ik vind het lastig om een indicatie te geven. Ligt aan hoeveel je uit wil geven, waar je kan slagen en hoeveel spullen je nodig hebt. Het kan gaan van bestek en borden tot koffiezetapparaat, gordijnen en trapbekleding tot een kledingkast. Jullie moeten de keuze maken wat jullie in eerste instantie nodig hebben en hoeveel geld je eraan uit wil geven. Je kan bijvoorbeeld ook via marktplaats spullen kopen ipv alles nieuw in de winkel.
Oohhh ik snapte niet precies hoe het zat hoor.. Met getallen enzo moet je niet bij mij aankomen.. Bleek alleen bij ons dat we een leuk bedrag mee konden financieren, hebben nu gekozen om daar de keuken en vloer beneden van te doen. Maar hoe dat verder zitwas in ieder geval net niet genoeg geld voor de uitbouw.
Miriam91 schreef:Maar dat snap ik dan niet helemaal, want bij de hypotheekadviseur kregen we te horen dat je maar tot 103% mocht meefinancieren. Dus hij zei dat het niet meer mogelijk was om zoals vroeger je hele inrichting in je hypotheek te doen
Sammie schreef:Keuken, meerwerk en zelfs tuin kan bij nieuwbouw nog wel mee, maar sowieso niet meer dan wat je budget zou zijn natuurlijk.