Niece schreef:Die kweekbakjes van de Lidl zien er niet echt stevig uit.. Kan je daar een tijdje mee vooruit?
ik heb ze nu een jaar dus ze gaan wel een hele tijd mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:En voor de grote enthousiastelingen een vraag: nu jullie zo veel kruiden, planten en noem maar op kweken, weten jullie ook al wat jullie gaan maken om ze straks op te eten? Anders is het kweken natuurlijk zinloosVroeg het mij ineens af.
friendly schreef:En voor de grote enthousiastelingen een vraag: nu jullie zo veel kruiden, planten en noem maar op kweken, weten jullie ook al wat jullie gaan maken om ze straks op te eten? Anders is het kweken natuurlijk zinloosVroeg het mij ineens af.
maatje987 schreef:Niece schreef:Die kweekbakjes van de Lidl zien er niet echt stevig uit.. Kan je daar een tijdje mee vooruit?
ik heb ze nu een jaar dus ze gaan wel een hele tijd mee
Mirjamsel schreef:Bij mij gebeurt er ook nog niks!! Ben al wel elke dag goed bezig met het verzorgen.. Ben niet zo'n plantenmoeder.
Zou het helpen om liedjes voor ze te zingen?? Hebben jullie nog aanraders?????