Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:02

Je onderbroek is toch altijd onzichtbaar onder je kleding?! :')

vuurneon

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:11

Nee hoor, deze laat mooie randen zien :+

(En om maar te zwijgen van de dames die een zwarte slip dragen onder een dunne witte linnenbroek :') )

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:25

Zijn er mensen die dat doen :') ?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:26

Ja hoor, want je ziet thuis je eigen kont immers niet dus als niemand je erop wijst, dan sta je er gekleurd :D

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:37

Heb net oordopjes voor mijn mp3 voor de sportschool gekocht voor E1. t Zal mij benieuwen hahaha. Niet bij Action maar bij Big Bazaar trouwens :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:39

danoesje schreef:
Heb net oordopjes voor mijn mp3 voor de sportschool gekocht voor E1. t Zal mij benieuwen hahaha. Niet bij Action maar bij Big Bazaar trouwens :P

als je samsung of iphone oortjes gewend bent zijn het echt prutdinger, blijven niet zitten en geven dof geluid..

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:50

Heb normaal Sennheiser of zoiets? Nja, had snel nieuwe nodig omdat een van mijn oortjes vandaag is overleden dus ach, voor een euro hou ik t wel een avondje uit :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:14

xxCYNNxx schreef:
joyce2 schreef:
Pfoe, zo'n speeltje overleeft het bij ons echt nog geen uur!

een uur? Wou dat ze hier zo lang mee gingen; record hier is max 5 min. Gemiddelde van 1 minuut. Die action speeltjes zijn misschien prima te doen met kleine hondjes met weinig bijtkracht en uiteraard weinig sloopdrang (want anders krijgen die kleintjes het ook zo kapot denk ik) of een grote hond die superzuinig is met zijn/haar speeltjes (zoals mijn vorige hond, de huidige is het compleet tegenovergestelde; die leeft volgens het motto; liever gister stuk dan vandaag :+ )

Die touwklosjes zijn dan ook nog het enige aan speeltjes wat ik er koop; daar doet die dan wel een hele lange tijd mee.

Hihi en toch zijn het 2 slopers, maar deze laten ze op één of andere manier altijd heel.
Flostouw gooi ik eerst in de witte kookwas mee en dan in de droger voordat ze hem krijgen. Hierdoor trekt die strak (ook de knopen) want anders ligt binnen een dag m'n huis vol met draadjes van die dingen.
Hier trouwens een boxer en een franse bulldog

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:39

Speeltjes blijven hier ook heel, erg raar omdat geen enkel ander speeltje het een paar dagen uithoudt, maar die van de Action wel!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 17:03

Moderatoropmerking:
Let er wel op dat dit topic uitsluitend bedoeld is voor de slechte aankopen bij de Action. Voor juist de goede ervaringen kun je in het andere topic terecht :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 10:29

Collega van mij heeft tegelijk met mij de pan ook gekocht, maar die is er wel heel blij mee

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 13:37

Ik heb er een keer een koekepan gekocht. Bij de 6de afwasbeurt brak spontaan de steel af. Zo blij dat dat niet de avond ervoor gebeurde toen ik het ding vol met gebakken aardappels van het fornuis tilde; had lelijke brandwonden op kunnen leveren -O-
Dat was dus echt een miskoop te noemen met potentieel tot pijnlijke gevolgen.

Mallorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 14:19

vuurneon schreef:
Onderbroek die onzichtbaar is onder kleding, ja een blinde zal het inderdaad niet zien :+
_O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 14:22

ariannexrich schreef:
Deo is daar goed hoor werkt prima!

idd die werkt gewoon prima :D

vuurneon schreef:
Onderbroek die onzichtbaar is onder kleding, ja een blinde zal het inderdaad niet zien :+

_O- _O- _O-

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:17

Hele andere vraag maar misschien toch nog iemand die me kan helpen .
Bij welke action liggen nog de gele kaartjes met sluitingen ( volgens mij heten het karabijnsluitingen ) er zitten er 3 op 1 kaart , 2 kleinere , 1 grotere. Ik vind ze heel erg handig maar hier zijn ze niet meer in de Action te vinden . Dit voorjaar nog wel . Misschien ergens anders nog . Ze bevallen dus prima.Ik zou er nog wel heel veel van willen kopen

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:23

Rizette schreef:
Bij welke action liggen nog de gele kaartjes met sluitingen ( volgens mij heten het karabijnsluitingen ) er zitten er 3 op 1 kaart , 2 kleinere , 1 grotere. Ik vind ze heel erg handig maar hier zijn ze niet meer in de Action te vinden . Dit voorjaar nog wel . Misschien ergens anders nog . Ze bevallen dus prima.Ik zou er nog wel heel veel van willen kopen

die van ons geloof ik wel... maar al lang geleden. ze hebben nu heel de boel omgegooid. als ze er liggen ( wolvega ) moet ik dan een paar meenemen? passen wel in envelop

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:20

FjordHorse schreef:
Hondenspeelgoed wordt hier ook professioneel versnipperd en verscheurd door nochtans een klein hondje :+ Koop geen duur speelgoed, duur of niet duur, het gaat toch altijd kapot eens ze het gezien heeft.

mijn hond boxer heeft 1 speel die nu al bijna 2 jaar mee gaat en piep ding zit er ook nog in maar alle andere is binnen 10 minuten al kapot. vooral de voetbal.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:23

de krabpaal van de action........ mijn dikke poes (en valt mee maar 7 kilo) gebruikte de paal als opstap de droger op, toch is de paal gewoon gebroken onder haar gewicht
Nou dat heb ik van een paal nog nooit eerder meegemaakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 13:31

Ojajoh schreef:
de krabpaal van de action........ mijn dikke poes (en valt mee maar 7 kilo) gebruikte de paal als opstap de droger op, toch is de paal gewoon gebroken onder haar gewicht
Nou dat heb ik van een paal nog nooit eerder meegemaakt!

Haha gerum jullie poes die zal wel gedacht hebben what te hell :') _O-

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 15:00

unihorses schreef:
Rizette schreef:

die van ons geloof ik wel... maar al lang geleden. ze hebben nu heel de boel omgegooid. als ze er liggen ( wolvega ) moet ik dan een paar meenemen? passen wel in envelop

Hmm die zijn vast uit het assortiment, kon ze hier ook niet meer krijgen..

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:54

Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals het verzoek om in dit topic enkel te praten over miskopen van de Action. Alvast bedankt!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:56

wat ik ook niet meer bij de action koop zijn thee glazen ze knapte gewoon toen ik er thee in deed.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:36

De douche-wisser. Ik kreeg er niks mee droog....

cream_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:44

De oranje keukenaansteker! _-:(
Nog geen 3 maanden geleden gekocht, al eens bijgevuld, en nu doet ie het al niet meer! Als je hem aansteekt, zie je gewoon aan de stroming erboven dat er gas uit komt. Kennelijk is het ontsteekmechanisme stuk. En als dat nou de eerste is waarmee ik het heb, was het een ander verhaal. Maar dit is dus al nummer 3... En dat voor de 4 rottige kaarsjes die ik eens in de maand aan steek. KAN je dat überhaupt verkeert doen?! :o?

Als er nog iemand tips heeft voor fijne aanstekers die het jaren blijven doen, graag een PM!

ValerieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:58

Al zo'n 6 paar oortjes gekocht bij de Action, alle 6 ontploft :') Ben maar overgestapt op de echte apple oortjes.

Voor het hardlopen heb ik trouwens wel zo'n sportarmband voor mn iphone en ook een hardloopheadset gekocht, die doen t wel prima!