Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
?
xxCYNNxx schreef:joyce2 schreef:Pfoe, zo'n speeltje overleeft het bij ons echt nog geen uur!
een uur? Wou dat ze hier zo lang mee gingen; record hier is max 5 min. Gemiddelde van 1 minuut. Die action speeltjes zijn misschien prima te doen met kleine hondjes met weinig bijtkracht en uiteraard weinig sloopdrang (want anders krijgen die kleintjes het ook zo kapot denk ik) of een grote hond die superzuinig is met zijn/haar speeltjes (zoals mijn vorige hond, de huidige is het compleet tegenovergestelde; die leeft volgens het motto; liever gister stuk dan vandaag)
Die touwklosjes zijn dan ook nog het enige aan speeltjes wat ik er koop; daar doet die dan wel een hele lange tijd mee.

Rizette schreef:Hele andere vraag maar misschien toch nog iemand die me kan helpen .
Bij welke action liggen nog de gele kaartjes met sluitingen ( volgens mij heten het karabijnsluitingen ) er zitten er 3 op 1 kaart , 2 kleinere , 1 grotere. Ik vind ze heel erg handig maar hier zijn ze niet meer in de Action te vinden . Dit voorjaar nog wel . Misschien ergens anders nog . Ze bevallen dus prima.Ik zou er nog wel heel veel van willen kopen
FjordHorse schreef:Hondenspeelgoed wordt hier ook professioneel versnipperd en verscheurd door nochtans een klein hondjeKoop geen duur speelgoed, duur of niet duur, het gaat toch altijd kapot eens ze het gezien heeft.
Ojajoh schreef:de krabpaal van de action........ mijn dikke poes (en valt mee maar 7 kilo) gebruikte de paal als opstap de droger op, toch is de paal gewoon gebroken onder haar gewicht
Nou dat heb ik van een paal nog nooit eerder meegemaakt!
unihorses schreef:Rizette schreef:Hele andere vraag maar misschien toch nog iemand die me kan helpen .
Bij welke action liggen nog de gele kaartjes met sluitingen ( volgens mij heten het karabijnsluitingen ) er zitten er 3 op 1 kaart , 2 kleinere , 1 grotere. Ik vind ze heel erg handig maar hier zijn ze niet meer in de Action te vinden . Dit voorjaar nog wel . Misschien ergens anders nog . Ze bevallen dus prima.Ik zou er nog wel heel veel van willen kopen
die van ons geloof ik wel... maar al lang geleden. ze hebben nu heel de boel omgegooid. als ze er liggen ( wolvega ) moet ik dan een paar meenemen? passen wel in envelop
Ben maar overgestapt op de echte apple oortjes.