Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 
meganproperx schreef:Een maand en 1 dag later heb ik nog steeds dezelfde gordijnen, staan er nog steeds deuren naast mn kasten die erin gemonteerd moeten worden en moet ik ook nog steeds een plank ophangen... Dit gaat nog een jaar duren voordat ie helemaal "af" is
ligt er nu al vanaf september klaar, maar nog steeds niet opgehangen xD kan het zelf niet dus mijn vader moet nog een keer langskomen. Scheelt dat er wel al een lamp hangt aan het plafond, dus heb wel licht, maar daar zitten allemaal dode wespen oid in, van de vorige bewoner. Vraag me af hoe die daar komen, maar wil iig die lamp weghebben

Konstantine schreef:Over terug naar je ouders: ik ben een jaar weggeweest, toen twee jaar terug en ik kan niet wachten tot ik over een maand weer weg ben, deze keer hopelijk definitief!
Ik wil gewoon graag zelf bepalen wat ik eet, wanneer ik eet, wat ik op tv kijk, hoe laat ik naar bed ga, wanneer ik ga douchen...
Zelf zou ik dan gewoon even wachten tot ik (bijna) klaar ben met waar ik mee bezig ben
Al stel ik het soms wel een beetje te erg uit, dan begin ik pas rond half 9 oid met koken.