. Die foto's ... echt te grappig. Jammer van de kuikentjes maar je wordt er zo wel in rap tempo wijzer van. Straks groenten en vlees uit eigen tuin, klinkt lekker. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Die foto's ... echt te grappig. Jammer van de kuikentjes maar je wordt er zo wel in rap tempo wijzer van. Straks groenten en vlees uit eigen tuin, klinkt lekker. Elise_0o schreef:Dat ligt er echt aan welke groente. Radijsjes en sla hebben we al kunnen oogsten, boontjes hebben we bijvoorbeeld pas in mei kunnen zaaien, dus dat duurt nog even.
De ganzen die we begin het jaar hebben laten slachten liggen nog in de vriezer.
Ik ben bang dat die harstikke taai gaan zijn, net zoals de kip, omdat ze al wat ouder zijn.
Voor de soep of de honden zijn ze wel weer goed.
. Hier al jonge gans klaargemaakt die mijn vader opgekweekt had, maar ook oudere van de jacht, en allebei heel erg lekker!
Madeliefje schreef:Elise_0o schreef:Dat ligt er echt aan welke groente. Radijsjes en sla hebben we al kunnen oogsten, boontjes hebben we bijvoorbeeld pas in mei kunnen zaaien, dus dat duurt nog even.
De ganzen die we begin het jaar hebben laten slachten liggen nog in de vriezer.
Ik ben bang dat die harstikke taai gaan zijn, net zoals de kip, omdat ze al wat ouder zijn.
Voor de soep of de honden zijn ze wel weer goed.
Als je ze juist klaarmaakt kunnen ze niet taai zijn. Hier al jonge gans klaargemaakt die mijn vader opgekweekt had, maar ook oudere van de jacht, en allebei heel erg lekker!
!
. hopelijk zijn jullie er iets mee.
. http://kokenmetkanker.blogspot.be/2008/ ... -gans.html
.
Hangt er een beetje tussenin
Ik wil de volgende keer zeker met alcohol proberen, maar ondanks het koken in water waren ze best mals! 1 was wat taaier, maar of ik heb die te lang laten schroeien of dit was een oudere gans, maar dat weet ik zo niet meer

(Heb genoeg houtduiven in de buurt
maar toch maar ergens kopen
)