Thanks!! Morgen maar eens die kant op. Eens even op de site speuren of er meer dingen zijn die ik niet mag missen
Mintgroen
Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland
Geplaatst: 09-03-13 00:11
Hebben ze trouwens die leuke rolmaatjes nog?
SimoneDV
Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Rotterdam
Geplaatst: 09-03-13 00:34
Mijn ervaring is ook dat je bij de action niet naar filialen kan bellen. Xenos doet dat trouwens wel, die bellen onderling naar fillialen voor producten en klanten kunnen zelf ook bellen.
Je kan ind niet naar de filialen bellen deze nummers krijgen enkel de werknemers.
Yinthee
Amadeus <3
Berichten: 4223
Geregistreerd: 16-05-08
Geplaatst: 09-03-13 14:08
Dat wij als klanten niet naar de filialen kunnen bellen wil toch niet zeggen dat ze onderling geen telefooncontact hebben......... Kom op zeg. Stond vorige week nog in de action, náást een medewerkster die opgebeld werd, OP de action telefoon, want haar collega een paar schappen verderop had schijnbaar ook een telefoon bij der, want ze stonden heen en weer te giebelen en gebaren wie hem op moest gaan nemen...
even over die telefoon nummers. als je even googled kom je wel bij her nummer. had pas ook iets nodig en voor mij hebben ze wel na een ander filiaal gebeld.
dat klanten een winkel niet kunnen berijken kan ik me in vinden, bij mij op mijn werk gaat alles via een centraal nummer en word je alleen aan de winkel doorverbonden als het iet specifieks is voor die bepaalde winkel. maar dat er door winkels onderling niet voor een klant word gebeld voor een klant vind ik schandalig, dat ze niet voor elk wissewasje gaan bellen snap ik ook maar als een klant bijv kilometers moet gaan rijden om bij de volgende winkel te komen om te kijken of een bepaald produkt daar wel is vind ik dat ze best wat klantvriendelijker kunnen doen door even te bellen.
Klopt dat we geen nummers geven aan klanten en die ook niet op het internet staan. Het nummer die je ziet is ons klantnummer van het hoofdkantoor. Wij worden weleens gebeld door het hoofdkantoor met een bepaalde vraag van een klant, meestal haardat of we ook sleutels of pasjes ofzo hebben gevonden.
Maar wat ik een paar berichten hierboven zei vind ik het erg jammer dat niet alle actions het zelfde werken en dat ook sommige echt te erg vind qua klantvriendelijkheid. Zulk personeel zal bij ons eruit vliegen.
Wij bellen dus wel als een klant iets specifiek zoeken en wij niet meer hebben. Wij zijn een grote goed verkopende winkel en is het bij ons soms sneller op dan de kleine winkels rond om ons heen.
marlonFloris
Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek
Geplaatst: 09-03-13 22:00
owowwh haha het was niet mijn bedoeling om z'n zulke reacties te veroorzaken haha, ik was zelf alleen wat gefrustreerd over hoe ik behandelt werd.
ik vind het ook jammer dat er bij ons altijd van dat chagereinige personeel werkt, maarja niks aan te doen. bij mijn baas waren die er ook allang uit gegooid.
gelukkig blijft de winkel wel top! ga er ook wel gewoon heen
SulJinty
Berichten: 340
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Sint Philipsland
Geplaatst: 09-03-13 22:52
Wij wonen precies tussen twee filialen in. 15 km naar de ene en 15 km naar de ander. Moest pas met spoed flextubes hebben. Helaas verkeerd gegokt. In het filiaal waar ik naartoe reed waren ze uitverkocht. En ze vertikte het in dat filiaal om even naar dat andere filiaal te bellen. Dus ben er maar op de gok naartoe gereden. Gelukkig hadden ze ze daar wel, maar het was wel zo klantvriendelijk geweest als ze even de moeite hadden genomen om te bellen
Verder alleen maar goeds over de action. Kom er zeker 2 x per maand
Ik werk zelf bij de Action en heb nog 4 filialen in de buurt waar ze ook absoluut niet klantvriendelijk zijn!
moelly
Berichten: 6610
Geregistreerd: 22-12-08
Geplaatst: 10-03-13 14:40
Ik heb 2 weken geleden die buikspiertrainer gehaald, in elkaar gezet en nog niet mee getraind.. Moet eerst nog even de moed krijgen om mezelf die ellende aan te doen
Lisetje
Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal
Geplaatst: 10-03-13 15:17
Ik ben nu bezig met zo'n cupcake pakket vanille van de action. Ben benieuwd
bello2005
Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09
Geplaatst: 10-03-13 15:35
ben er trouwens laatst achter gekomen dat de shampoo en de cremespoeling van 0.99 euro ook nog goed is... dus weg met de dure shampoo flessen van 3 euro per stuk..
Kristie
Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...
Geplaatst: 10-03-13 15:49
Rampshellie schreef:
Ik werk zelf bij de Action en heb nog 4 filialen in de buurt waar ze ook absoluut niet klantvriendelijk zijn!
Wordt daar bij de Action geen training oid over/aan gegeven? Of een supervisior die er op let?
Ik ga op paas jacht van de week!
Mandy517
Berichten: 1556
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Nijmegen
Geplaatst: 10-03-13 15:53
Lisetje schreef:
Ik ben nu bezig met zo'n cupcake pakket vanille van de action. Ben benieuwd
Die is lekker!
Over klantvriendelijkheid gesproken, vorige week waren twee werknemers met elkaar in gesprek over waar ze die avond naar toe zouden gaan in de stad. Toen ik tussenbeide probeerde te komen omdat ik een vraag had en geen andere werknemer in de buurt zag, kreeg ik dit te horen: 'even wachten mevrouw'. ze praatten hierna gewoon weer vrolijk verder of ze hun vriendin ook mee zouden nemen!
Lisetje
Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal
Geplaatst: 10-03-13 16:21
Die cupcakes zijn lekker ja! Had alleen heel veel van dat slagroom over, volgende keer een gewone cake erbij maken en dan die slagroom er over
Rosannee_
Berichten: 3713
Geregistreerd: 15-10-06
Geplaatst: 10-03-13 16:29
weet iemand of je legerprint sjaaltjes bij de action hebt?