Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahaSammyy schreef:Dank je Inge! Hittepetit ook al naar de DA
Ik ga eens kijken wat dat voor een boekje is
hittepit_12 schreef:Sammyy schreef:Dank je Inge! Hittepetit ook al naar de DA
Ik ga eens kijken wat dat voor een boekje is
Staan soms best leuke aanbiedingen in.
Nijn heeft óf een tumor achter het oog óf een ontsteking achter het oog.
Volgende week terug.kuurtje antibiotica en oogdruppels en 37,50 armer.
Hoop voor dochterlief dat het een ontsteking is, want een oogje amputeren en daarna was alsnog laten inslapen ivm een tumor dat doe ik niet(sorry als ik.iemand voor het hoofd stoot)
Dat was doordeweeks met 6 en in het weekend met 7 man. Maar daar werd ze ook niet zo blij van
Nu ik het zelf betaal pas ik wel op met dat kaas snoepen, ik zoek wel wat goedkopers als ik honger heb
Maar als ik wil eet ik zo 'n kwart blok op hoor, vooral het onderstuk stukje
imd schreef:Kaas had ik gister bij Lidl, stuk van 500g? voor 2 euro. Jong dan wel. Ik doe niet aan plakken - daar heb ik een kaasschaaf voor - en ook niet aan zakjes geraspt - daar heb ik een raspschaaf voor. Ik eet momenteel iedere middag tosti met kaas-tomaat-pesto, zó lekker.. Maar als de colleges straks weer beginnen zal het meeneembrood worden helaas..
Destino, even benieuwd, maar waarom eet jij plakjes en schaaft je vriend een stuk?

, aangezien ik 3x per week 1,5 plakje kaas (heb 0,5 plakje per boterham en neem niet elke dag kaas op brood) neem, kan ik dus wel 2 weken met zo'n pak met plakjes doen en neem ik dus die
Sannanasje schreef:Sharmila, bij welke boer haal jij je groenten dan? Ga ik daar ook eens kijken
En dikke kans dat de aardlek eruit gesprongen is ivm kortsluiting, dan kan je de lamp er wel uithalen, maar moet je toch eerst de aardlekschakelaar weer omzetten.
Maar ga ervanuit dat je dat dus wel gedaan hebt

Jaan81 schreef:Onze kat was gratis, maar is een dure kat. Blaasgruis gehad, dus nu dieetvoeding van de DA en moeten ieder jaar wel een keer omdat meneer ergens last van heeft. Ach, wat hem betreft zelfde als m'n paarden, daar heb ik dat gewoon voor over.

Medelijden met de postbode 2x15 liter, 3 doosjes whiskas dentabits en *hoe niet bezuinigend* een kleedje voor meneer. Heel slecht, maar 9 van de 10 keer als ik veel moet kopen voor hem, gaat er ook nog een extra speeltje bij
"als ik dan toch al geld aan het uitgeven ben".
Half brood van thuis mee wat anders weggegooid moest worden, wat groente en fruit mee en verder alles nog in huis. Veel diepvrieseten namelijk deze week. Alleen het weekend in NL even zien wat ik zaterdag ga eten, misschien voor dan nog wel even langs de supermarkt.
Ach, moet ergens beginnen he.