Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een 'badkamer' op de overloop!
hahahaha!!
.
.
?
. Hij doogt gelukkig mijn knalroze accessoires al hahaha. Maarja, als-ie dat niet had gedaan, had ik 'm van harte welkom geheten om de schuur naar zijn wensen op te knappen en dan ook meteen zijn bed daar neer te zetten
.
. Even bedenken hoe ik ga vertellen dat dat ding binnenkort in de slaapkamer komt te staan. Gaat hierom 

.
.
.
. Zat wel erg te twijfelen tussen die 2 (daarom had ik ook de verkeerde neergezet hahaha), wan Paris heeft een veel mooiere spiegel, maar minder krullen. Madrid heeft precies de krullen die ook in mijn spiegel boven de schouw zitten én iets meer laatjes.
.
Zolang je het kan betalen is er toch niets aan de hand?
. Hij mocht als compromis het behang uitkiezen en er kOmen 3 stroken wit/grijs "noppenleer"-look behang. De rest in een lichtgrijze tint verven omdat mn boxspring een antraciet hoofdbord heeft en die verander je niet zo makkelijk
.
). Behang is eraf boven en de plafonds daar geschilderd. Meer kunnen wij nog niet, pas vanaf morgen.

als het goed is en jullie straks gesetteld zijn, ben je het allemaal weer gauw vergeten!! Uiteraard erg benieuwd naar foto's!

) kreeg ik ineens helder glas! In plaats van matglas (van dat bewerkte met die wolkjes)
volgens mijn vriend is dat glas in thermovariant rete-duur 

) en dan denk je ook niet: kak, ik verf er wel overheen 
En dan ligt het er aan of je zelf handig bent of handige mensen in je omgeving hebt, want als je alles moet laten doen, is het helemaal niet meer te betalen!