Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 07:56

kYliieJ schreef:
Ik heb nu een paar keer een melding gekregen of ik mijn gegevens van samsung iets wil wijzigen?
iemand dit ook gehad?

waarschuwing gegevens gebruik? staat dat bij jou? dat heb ik namelijk dan ook! en krijg het helaas niet wel...

xkimmx

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:53

Weet iemand hoe je apps verwijderd? Vriend van me heeft gister avond allemaal rare apps gedownload en wil ze graag weg hebben maar het lukt niet! Ze gaan wel van me achtergrond af maar als je op apps klikt staat die er gewoon tussen ookal heb ik hem naar het prullenbakje gedaan.. Straks kijkt iemand in mijn telefoon denken ze dat ik die gekke sex apps heb gedownload :\

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:08

xkimmx schreef:
Weet iemand hoe je apps verwijderd? Vriend van me heeft gister avond allemaal rare apps gedownload en wil ze graag weg hebben maar het lukt niet! Ze gaan wel van me achtergrond af maar als je op apps klikt staat die er gewoon tussen ookal heb ik hem naar het prullenbakje gedaan.. Straks kijkt iemand in mijn telefoon denken ze dat ik die gekke sex apps heb gedownload :\

Als je in het menu op de menu knop drukt, verschijnt er een lijstje met opties en dan kan je kiezen voor 'app verwijderen'. En dan kan je gewoon het icoontje van de app aanklikken die je verwijderen wilt.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:20

Ja ze zijn weg thanks! :) Weet je dan misschien ook hoe je foto's opslaat ? Van bijv facebook, een foto van whatsap etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:22

xkimmx schreef:
Ja ze zijn weg thanks! :) Weet je dan misschien ook hoe je foto's opslaat ? Van bijv facebook, een foto van whatsap etc.

Ik heb dan wel geen s3 maar zijn oma (ja de S1) Maarre als ik op de foto klik kan ik hem op die manier opslaan!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:24

kYliieJ schreef:
Ik heb nu een paar keer een melding gekregen of ik mijn gegevens van samsung iets wil wijzigen?
iemand dit ook gehad?

Ik heb dit de laatste tijd ook heel vaak. De ene keer doet hij het zo wat om de 30seconde, de andere keer doet hij het een dag niet. Hopelijk bedenkt samsung snel iets om het weg te krijgen.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:22

Ik heb dat ook! Iets met mijn account?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:18

citroen schreef:
Ik wil 'm eigenlijk ook erg graag! Alleen zit met het probleem dat ik volgendjaar tussen november&Januari voor een halfjaar naar het buitenland ga ivm stage.. Nu zag ik bij studentenmobiel.nl wel een leuke prijs! Maar wat ik raar vind is, via student mobiel is de tele2 goedkoper dan bij tele2 zelf.. Weet iemand hoe dit kan?

Heb het over deze:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-ga ... lformulier

Misschien is het al verteld en heb ik er overheen gelezen maar ik zit bij Vodafone en daar kan je max 9 maanden je abo op ''pauze'' zetten voor als je bijv naar het buitenland gaat. Ik ga zelf namelijk volgend jaar ook voor een jaar naar het buitenland :) Je raakt dan alleen wel je evt kortingen kwijt en je abo loopt dus 9 maanden ''langer'' door ;)

onneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:38

Weet iemand hier waar het aan kan liggen dat ik geen email melding meer krijg op mijn telefoon.
Ik krijg hem wel als ik het opnieuw opstart , maar de volgende email geeft hij dan weer niet aan.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:42

Staat hij niet op 'Pauze'? Dat als je op instellingen drukt en dan op Hervat dat het dan wel binnen komt?

onneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:44

Nee ook niet ,er is niks veranderd .

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:27

Misschien even verwijderen en opnieuw installeren?

Hoe kun je uploads annuleren? Ik wilde 2 filmpjes van m'n tel op FB zetten, duurde te lang. Dag erna opnieuw ge-upload en toen ging het wel, maar de oude uploads staan er nog maar weet niet hoe ik dat weg krijg?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:46

ladygiroc dat heb ik ook heel vaak. Geloof de enigste manier om het weg te krijgen facebook verwijderen en opnieuw installeren. ( dit doe ik 3x per week )

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:58

Ik heb dat ook wel eens gehad en ik heb er echt mijn facebook niet voor hoeven verwijderen.. Maar hoe ze dan wel zijn verdwenen weet ik eigenlijk ook niet meer. :+ Misschien telefoon even uit en aan?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:25

Yannicke schreef:
Ik heb dat ook wel eens gehad en ik heb er echt mijn facebook niet voor hoeven verwijderen.. Maar hoe ze dan wel zijn verdwenen weet ik eigenlijk ook niet meer. :+ Misschien telefoon even uit en aan?

Jep, dat helpt! Dat ik dat zelf niet had kunnen verzinnen :')

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:19

Heeft iemand een idee hoe het geluid van de camera uit gaat?

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:34

Iemand een idéé wanneer de Android Jelly Bean uitkomt :$?

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:43

Hier ook een S3 eigenaar! Het is een enorme overgang van BB naar de S3!

Ik heb inmiddels deze flip cover erbij. Deze vervangt de achterkant en de hij is nog steeds dun. Wat ik fijn vind is dat het scherm nu beter beschermd is!
Afbeelding

De mijne is nu dus groen/wit

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:48

stoer hoesje. waar heb je m van?

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:49

Bol.com het is wel een echt samsung hoesje en koste 25 euro zonder verzendkosten geloof ik.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:14

Maar als je hem laat vallen gaat die flap toch gewoon open en kan die alsnog op de voorkant vallen lijkt mij?
Ik heb zo'n soort hoesje, vind het echt ideaal beschermt erg goed als hij valt :)

Afbeelding

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:26

Ik heb bewust niet gekozen voor de flipcover... zeker omdat, mijn kennende, er zand tussen zal komen wat gaat schuren.

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:45

Dat vind ik dus van die insteek hoesjes. Iedere keer als je schuift kunnen er krasjes op komen door de korreltjes die er tussen zitten. De flip cover schuift niet dus viezigheid zal stil liggen ook is de binnenkant een soort suede.

onneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 07:42

Ik krijg weer mail binnen, het is dus gelukt. die melding waar een paar het over hadden is een update trouwens, kreeg hem ook telkens.
Die flipcover heb ik ook, soms niet handig maar meestal wel .

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 16:20

Ik heb een screen protector dus echt last van krasjes heb ik niet ! Ideaal je ziet hem bijna niet zitten die sticker!