kYliieJ schreef:Ik heb nu een paar keer een melding gekregen of ik mijn gegevens van samsung iets wil wijzigen?
iemand dit ook gehad?
waarschuwing gegevens gebruik? staat dat bij jou? dat heb ik namelijk dan ook! en krijg het helaas niet wel...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkimmx schreef:Weet iemand hoe je apps verwijderd? Vriend van me heeft gister avond allemaal rare apps gedownload en wil ze graag weg hebben maar het lukt niet! Ze gaan wel van me achtergrond af maar als je op apps klikt staat die er gewoon tussen ookal heb ik hem naar het prullenbakje gedaan.. Straks kijkt iemand in mijn telefoon denken ze dat ik die gekke sex apps heb gedownload
kYliieJ schreef:Ik heb nu een paar keer een melding gekregen of ik mijn gegevens van samsung iets wil wijzigen?
iemand dit ook gehad?
citroen schreef:Ik wil 'm eigenlijk ook erg graag! Alleen zit met het probleem dat ik volgendjaar tussen november&Januari voor een halfjaar naar het buitenland ga ivm stage.. Nu zag ik bij studentenmobiel.nl wel een leuke prijs! Maar wat ik raar vind is, via student mobiel is de tele2 goedkoper dan bij tele2 zelf.. Weet iemand hoe dit kan?
Heb het over deze:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-ga ... lformulier