Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bedankt voor je hulp!

Ik ben sinds ruim twee weken de trotse eigenaresse van een HTC One X. Ben er erg blij mee! Hij is wel echt groot, maar daar was ik verrassend snel aan gewend
Ik doe amper iets met de telefoon, gisteravond rond 9u van de lader af, 3u vannacht wilde hij weer laden.
Dus vanochtend rond 8u er weer af en inmiddels bij minimaal gebruik alweer 50% leeg... Moet het maar even aankijken, maar met de wetenschap dat ik voor gisteren wel bijna 2 dagen met de accu kon doen en de accu zelf in het oranje nog een nacht aan bleef is dit wel erg vreemd.
Ben er wel actief mee, maar gebruik weinig Apps. Hij is erg snel, fijn en eenvoudig in het gebruik. Hij doet bij mij alleen af en toe spastisch met Facebook, dan knippert het beeld.
Zal 'm helemaal leeg laten lopen en dan flink laden. 
Er loopt verder weinig, wel heb ik Facebook inderdaad aan en mail ook wel en dat zal wel veel accu nemen, maar ik blijf het zo frappant vinden dat het van de ene dag zo'n smak maakt.
Negerzoen schreef:Doet die van jou automatische updates Muzefee? Die van mij heb ik ingesteld dat ik dat handmatig doe.. Ik heb ook alleen Facebook aan mijn telefoon gekoppeld qua Social Media. Geen e-mail o.i.d. Misschien eens kijken wat ie allemaal op de achtergrond doet? Als je naar het menu gaat, dan naar instellingen en dan naar Energie kan je onder dat grafiekje op 'accugebruik' klikken en kan je precies zien waar je telefoon zoveel stroom aan uitgeeft. Ik bedenk me nu dat het ook heel goed je scherm kan zijn. Ik heb de helderheid bijna op het minimale staan. Dat scheelt echt heel veel stroom! Toen ik 'm net had en 'm op automatische helderheid had staan deed hij het maar 6 uur, nu met lage helderheid dus bijna 2 dagen
dat is super handig!