HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:14

Het is op een site gsmtopdeal.nl!
Volgens mij werken ze samen met T-mobile.

Nooor_

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:32

de one V heeft wel een snellere processor ook, dus die zou ik doen :)

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 07:40

Okee! :) Bedankt voor je hulp! :D

Ik ga sowieso nog even naar een winkel om de telefoon te bekijken enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:31

Grhmpff, mijn ervaring met mijn htc chacha is niet zo fijn. Ding loopt best vaak vast, dus van paps moest ik hem iig in de nacht uitzetten (ik zette hem weinig uit). Toen is ie mee op kamp geweest dus die stond echt 23/7 uit. Nog steeds vastlopen, terug gezet naar fabrieksinstellingen --> gefeliciteerd, deze keer kreeg ik er zwart beeld bij :+

Heeft iemand een idee? ik ga sowieso vandaag de stad in voor een afspraak bij de opticiën dus we gaan ook even langs de winkel kijken wat we ertegen kunnen doen. :)

PS. Ik kreeg de mobiel 15 januari 2012 voor mijn verjaardag. Dus die is in die week gekocht.. Nog zo'n jonge mobiel..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:33

Mag ik me ook komen melden? :D Ik ben sinds ruim twee weken de trotse eigenaresse van een HTC One X. Ben er erg blij mee! Hij is wel echt groot, maar daar was ik verrassend snel aan gewend :)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 21:15

Nou tel geeft nog steeds aan dat die op is. Sluit zelfs m'n galerij grrrr -O-

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:57

Ik heb een HTC Wildfire S en ik vroeg me af of je ook kunt instellen dat je scherm oplicht als je een berichtje oid krijgt. Weet iemand dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:00

Geen idee Celine.

Mijn chacha is opgestuurd. Vrijdag liep die ineens vanaf 10;17 vast tot we hem om 3 uur weg brachten.. En nu fijn 2-3 weken met mijn oude mobiel.. Afkickverschijnselen zijn al aanwezig :')

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 18:17

Ik heb momenteel een HTC Desire die prima bevalt, maar mijn abonnement verloopt binnenkort, dus ik was aan het kijken voor een nieuwe telefoon. Nu is mijn oog op de One X gevallen en ben erg benieuwd naar de ervaringen met deze telefoon op Bokt. Wat zijn de plussen en de minnen? :D

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 18:44

Ik ben ook benieuwd naar ervaringen over de One X. :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:46

Ik heb sinds 3 weken de One X, ben er enorm over te spreken, tot gisteren... Waar het aan ligt weet ik niet, maar inmiddels loopt hij in een rap tempo leeg. :\ Ik doe amper iets met de telefoon, gisteravond rond 9u van de lader af, 3u vannacht wilde hij weer laden. :\ Dus vanochtend rond 8u er weer af en inmiddels bij minimaal gebruik alweer 50% leeg... Moet het maar even aankijken, maar met de wetenschap dat ik voor gisteren wel bijna 2 dagen met de accu kon doen en de accu zelf in het oranje nog een nacht aan bleef is dit wel erg vreemd.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:15

Dat had ik met mijn desire Z ook in het begin, ik heb hem echt een paar keer helemaal leeg laten lopen tot hij uitviel en toen aan de lader gelegd. Dat heeft bij mij enorm geholpen!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:17

Oké, misschien maar eens proberen dan... Als het niet verbeterd maar eens naar de fabrikant ermee, zeker omdat het zo plotseling kwam.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 13:12

Ook ik ben erg tevreden met mijn One X! Ik heb 'm nu ongeveer een maand. Ik doe daarentegen heel lang met mijn batterij. Als ik 'm 's ochtends uit de oplader haal doet hij het tot de avond van de volgende dag. Ik zet hem 's nachts wel uit :) Ben er wel actief mee, maar gebruik weinig Apps. Hij is erg snel, fijn en eenvoudig in het gebruik. Hij doet bij mij alleen af en toe spastisch met Facebook, dan knippert het beeld.
Merk ik nou echt dat ie zo vreselijk goed is als ze zeggen? Nee eigenlijk niet. Hij is even snel als mijn vorige telefoon (Samsung Wave). Ik merk alleen wel dat mijn telefoon diverse apps zonder problemen en super snel uitvoert terwijl mijn zusjes Samsung Galaxy S (de allereerste) bijna crashed van dezelfde apps :)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:21

De mijne is inmiddels tot de 20% gezakt en dus bijna aan laden toe, en ik heb 'm minder gebruikt dan normaal, waar hij normaal met meer gebruik langer meegaat. :\ Zal 'm helemaal leeg laten lopen en dan flink laden.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:23

Correctie, 12%! *\o/*

:\

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:28

Ik heb een Desire s.
Alleen soms maakt ie screenprints, maar geen idee hoe ik dat doe, iemand die t wel weet?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:29

Doet die van jou automatische updates Muzefee? Die van mij heb ik ingesteld dat ik dat handmatig doe.. Ik heb ook alleen Facebook aan mijn telefoon gekoppeld qua Social Media. Geen e-mail o.i.d. Misschien eens kijken wat ie allemaal op de achtergrond doet? Als je naar het menu gaat, dan naar instellingen en dan naar Energie kan je onder dat grafiekje op 'accugebruik' klikken en kan je precies zien waar je telefoon zoveel stroom aan uitgeeft. Ik bedenk me nu dat het ook heel goed je scherm kan zijn. Ik heb de helderheid bijna op het minimale staan. Dat scheelt echt heel veel stroom! Toen ik 'm net had en 'm op automatische helderheid had staan deed hij het maar 6 uur, nu met lage helderheid dus bijna 2 dagen ;)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:34

Het scherm staat al flink laag qua helderheid... :\ Er loopt verder weinig, wel heb ik Facebook inderdaad aan en mail ook wel en dat zal wel veel accu nemen, maar ik blijf het zo frappant vinden dat het van de ene dag zo'n smak maakt. :\

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:51

Ja is het ook zeker! Misschien eens langs de winkel van je provider?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:58

Jah inderdaad, moet even zien of dat morgen gaat lukken, hoewel het wel jammer is bij de One X dat je niet zomaar een batterij kan vervangen. Anders was de oplossing simpel!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:30

Negerzoen schreef:
Doet die van jou automatische updates Muzefee? Die van mij heb ik ingesteld dat ik dat handmatig doe.. Ik heb ook alleen Facebook aan mijn telefoon gekoppeld qua Social Media. Geen e-mail o.i.d. Misschien eens kijken wat ie allemaal op de achtergrond doet? Als je naar het menu gaat, dan naar instellingen en dan naar Energie kan je onder dat grafiekje op 'accugebruik' klikken en kan je precies zien waar je telefoon zoveel stroom aan uitgeeft. Ik bedenk me nu dat het ook heel goed je scherm kan zijn. Ik heb de helderheid bijna op het minimale staan. Dat scheelt echt heel veel stroom! Toen ik 'm net had en 'm op automatische helderheid had staan deed hij het maar 6 uur, nu met lage helderheid dus bijna 2 dagen ;)

ik heb wildfire s, instellingen, energie kan ik wel komen, maar krijg dan geen kopje accugebruik of grafiekje....

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:44

De One x heeft dat wel :j dat is super handig!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:03

CarinaR schreef:
Ik heb een Desire s.
Alleen soms maakt ie screenprints, maar geen idee hoe ik dat doe, iemand die t wel weet?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:35

Bij de One X moet je bovenaan het aan/uit knopje indrukken en voordat je het schermpje krijgt voor uitschakelen etc. op de home knop, geen idee of dat bij de anderen ook zo werkt?