Ik vind het een erg mooie kleur grijs! Stond in de winkel en had geen idee meer welke ik nu moest nemen. Ik vind heel die Histor lijn erg mooi, heel natuurlijke kleuren hebben ze!
Tja die 30cm is echt heeellll erg iets met een hele grote k! Maar gelukig is paps elektricien! Rails verlichting is eigenlijk de makkelijkste oplossing. Ik vrees alleen niet de goedkoopste, en het is eens wat anders als gewone spotjes of lamp. Past wel een beetje bij onze stijl ook. Alleen boven de eettafel moeten we dus even kijken hoe we het op gaan lossen. Denk toch een klein stukje verhangen helaas!
Even alvast wat foto's laten zien van de inrichting! Nog lang niet af hoor! Nog geen gordijnen/rolgordijnen en geen lampen (ofja alles nog lelijk zoals 't er hing ) en kozijnen en deuren nog verven etc! En nog wat meubels nodig/vervanging!
Let dus niet op de lelijke lampen en de lelijke gordijnen en luxaflex etc haha
Hier zie je de schuifpui van de woonkamer, die dus lekker op ons terras uitkomt! Moeten nog gordijnen voor.
Zoo we komen binnen in de bijkeuken, makkelijk hoor zo'n ruimte! Schilderij moet nog opgehangen worden en lamp en naja vanalles nog.
Uiteraard mijn schoenen 3/4e zit achter de koelkast hahah. (als in: Rik wil niet dat het een schoenenwinkel lijkt )
Het is trouwens een huurhuis (startende ondernemers en we gaan nog een jaar naar Azie, vandaar) dus niet alles is uiteraard écht mijn smaak zoals badkamer en keuken, maar heb er toch nog wat leuks van gemaakt geloof ik!
vriendlief smst net dat de bouwvakker van de buren (of de buurman zelf) cement heeft gemorst bij onze voordeur....... ggrrr hopelijk licht er genoeg zand onder om het mooi weg te krijgen! We zullen het zien morgen!
Wij zijn net thuis. Verf gehaald voor heel het huis, antraciet voor 2 muren (1 in onze slaapkamer en 1 in de babyslaapkamer) ral9010 voor de overige muren en wit voor de plafonds.
Daarna naar het huis, vriendje allerlei kabels etc verwijderd die we niet gaan gebruiken, schroeven en pluggen verwijderd en de gaatjes van schroeven etc dichtgemaakt. De leuningen van de trap eraf gehaald en de meneer van de keuken is geweest.
Hij heeft even gezegd wat (en vooral hoe het los kan haha) er allemaal mee kan om gespoten te worden. Alle deurtjes-laatjes en ombouw van de keuken kunnen zowat mee. Gaat tussen de 750 en 1000 euro kosten om alles te spuiten! Dat valt me echt 100% mee.
Volgende week maandag/dinsdag komt hij de keuken halen en 14 dagen later is hij terug.
Als nieuw beloofd je haha.
We gaan morgen beginnen te demonteren en dan kan hij los in de woonkamer liggen. Vrijdag gaan we boven plastic leggen en dan gaan ze zaterdag met drieën schilderen. Moet de bovenverdieping een heel eind klaar zijn na het weekend!!
Wow das geen geld dat spuiten van de keuken! Als ik mijn hoogglans zwart ooit beu ben.......... hahaha Het huis staat in Rosmalen. Dus redelijk dicht bij jou!
Vonneke, dat is goedkoop zeg! Ben ook benieuwd naar foto's!
Kriel
Geplaatst: 07-04-11 08:04
Heb je ook afgesproken dat ze daar de zijpanelen voor meenemen Vonneke? Ik moest daar nog even goed bij opletten, want de prijsafspraak ging alleen over het spuiten van de deurtjes... De zijpanelen moeten ze rollen namelijk
veerledec
Geplaatst: 07-04-11 09:37
lillytjuh schreef:
Wow das geen geld dat spuiten van de keuken! Als ik mijn hoogglans zwart ooit beu ben.......... hahaha Het huis staat in Rosmalen. Dus redelijk dicht bij jou!
JA inderdaad! En ik zie dat we nu in de zelfde woonplaats wonen! haha
Ik ga zo eens fysiofitnessen..... daarna kijken of de mannen al een beetje opschieten met het laminaat. Heb de stationwagen mee dus wil meteen 2 kastjes mee die kant op nemen, die pasten namelijk net niet in mijn eigen autotje!
Pfff heb last van hooikoorts maar geen tabletten meer ggrrrr ga ik vanmiddag nog maar even langs mn werk, kan ik meteen de verhuiskaart afgeven en het inschrijfformulier voor de nieuwe huisarts, en een inschrijfformulier vragen bij de nieuwe tandarts..... wat een geregel ook allemaal!