HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:02

hoi iedereen!
ik heb niet het hele topic doorgelezen (alleen eerste en laatste pagina) dus excuses als ik dingen dubbel ga vragen!
Maar ik vroeg me af hoe ik de achtergrond van mn htc'tje verander..
ik heb de HTC HD (Heb m inmiddels al een jaar en hij is aardig wat beschadigingen en krassen rijker helaas) en ik kan in het hoofdscherm (waar je klokje en agenda staan) wel de achtergrond veranderen maar als ik dan naar bijv berichten of email ga krijg ik weer dat saaie zwarte scherm met die grijze blokjes.. Kun je dat ook veranderen of is dat gewoon echt niet mogelijk?

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:18

Hoi dames! :D
Sinds kort eigenaresse van de HTC legend, en ben er suuuuper blij mee! Had wel nog 2 kleine probleempjes..

iemand een idee hoe je bijv. meldingen kan krijgen van krabbels e.d op hyves?

énnnnn.. Hij werkt mijn laatste krabbels helemaal niet meer bij..
Als ik een nieuwe krabbel heb, kan ik dat alleen via mijn pc zien en ong 2 dagen later pas op mijn telefoon.. :(

Iemand een antwoord op mijn 2 vraagjes?

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:03

De laatste wel: je kan bovenin op het menu klikken en daar kan je dan voor overzicht kiezen. Dan vernieuwd het.

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:31

Geprobeerd.. doet die niet, hij vernieuwd alleen de buzz en niet de krabbels :(

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:42

Ik heb de krabbels daar niet eens staan. Voor de krabbels moet je toch echt het profiel in?

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 02:09

Yes ik heb mijn htc desire eindelijk en ik vind het echt een mooi ding. Heb er al de hele avond meegespeeld en snap het nu wel een beetje. Alleen morgen met paardrijden neem ik mijn oude mobieltje maar weer mee, past beter in mijn broekzak. daarna maar meteen een beschermhoesje kopen ook voor erbij.

marije een vraagje die jij misschien wel weet, niet specifiek over deze telefoon hoor. Ik had op mijn vorige telefoon geen pincode en nu wil ik dat wel. Heb dezelfde simkaart gehouden Heb ik geprobeerd via mijn instellingen een pincode in te stellen, geeft die aan dat ik eerst de oude moet invoeren en ik heb nog maar 1 poging. Waarschijnlijk dus als eens een paar keer fout gedaan. Kan ik het nu nog maar 1 keer proberen en als het fout is, vergrendelt die dan? En kan je dat dan via een pukcode herstellen? En als je de pukcode kwijt bent, kan je die dan opnieuw aanvragen?

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 03:19

Ik heb een HTC HD2, gebruik hem nog niet want moet nog nummerbehoud regelen omdat telfort daarmee loopt te k*tten. Het is wel een mooie telefoon, ligt fijn in de hand enz enz, maar toch wel wat kuren hoor. ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:37

Hmm dan moet je hem inderdaad via de pukcode herstellen. Heb je op je oude telefoon ook nooit een pincode gehad?

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:32

nee... omdat die dus niet goed was nooit meer opnieuw geprobeerd. Maar ik dacht nu met dat internetten wel handig. Ga maar eens heel diep mijn kastjes in om de pukcode te zoeken.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:46

Welke provider is het? Je kunt ook kijken of je hem kan opvragen via de klantenservice ofzo :)

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 17:55

Hallo!
Ik kom ook even binnenvallen :)
Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede Smartphone. Eerst zat ik te denken aan een Blackberry, maar dat gaat m niet worden. De Iphone vond ik te duur, dus dacht ik een Samsung Galaxy S aan te schaffen.
Maar toen zag ik de HTC Legend! Die lijkt me een stuk steviger.
Nou lees ik hier dat de nieuwere HTC Desire nog sneller is. Is de Desire een opvolger van de Legend (dus zo goed als t zelfde) maar dan sneller?
En is een HTC een betere keuze dan de Galaxy? Want die blijf ik ook nog erg gaaf vinden..
Bedankt als jullie me verder kunnen helpen :D

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:12

Nou, voorlopig nog even geen desire... ik heb nog niks gehoord in ieder geval en al 3 weken geleden besteld. Ze zijn slecht leverbaar.
Maar dat de Desire mooier, beter en sneller is dan de Legend lijkt me duidelijk :D
En Samsung...die hoef ik niet meer.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:20

Tilmar schreef:
Nou, voorlopig nog even geen desire... ik heb nog niks gehoord in ieder geval en al 3 weken geleden besteld. Ze zijn slecht leverbaar.
Maar dat de Desire mooier, beter en sneller is dan de Legend lijkt me duidelijk :D
En Samsung...die hoef ik niet meer.

Ik vind zelf de Legend mooier door dat aluminium, maar dat is persoonlijke smaak denk ik ;)
En waarom wil je geen Samsung meer dan?

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:25

ik vind de desire mooier, heb heb nu ook eindelijk ontvangen (heb er ook een maand op moeten wachten, maar dat was het waard!). Maar dat is persoonlijk natuurlijk. De Legend ziet er stabieler uit en is dat denk ik ook, maar ik moet zeggen dat de Desire ook nog verrassend stabiel is. En hij is recht terwijl de Legend een soort hoekje heeft wat m.i. niet goed in je zak past.

Ik heb internet van Telfort en dat vind ik ook super snel, hier werd geloof ik eerder gezegd dat dat niet zo super was, maar tot nu toe geen problemen en supersnel.

Enige jammere vind ik dat de iphone toch leukere apps heeft. Bijvoorbeeld van tijdschriften enzo.

Weet iemand nog leuke apps voor android?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:25

Ik vind de bruine desire mooier dan de legend, hij is wat ronder van vorm. Maar de legend is ook mooi hoor.

En van Samsung snap ik niks. Ik heb er zelf een gehad, nooit aan kunnen wennen. Ik heb er een van mijn broer gekregen, kon hem niet naar mijn zin instellen. En mijn ouders hebben er een gekregen en die snapten hem niet, dus ik ging 'even' helpen... wat een onhandig ding!
Maar ik ben echt nokia fan, dus vandaar. Hoop dat ik aan HTC kan wennen!!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:48

Tsja maar als je een samsung met android neemt is het hetzelfde natuurlijk :P Maar de Desire is inderdaad super fijn!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:18

Heeft hier iemand ook last van dat je geen mms kan downloaden op de Desire ?

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:27

KambiusH schreef:
Geprobeerd.. doet die niet, hij vernieuwd alleen de buzz en niet de krabbels :(

Zelfde probleem hier, en ook met een HTC legend, de hele nieuwe..

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 15:17

heeft iemand toevallig een mooie case/hoesje voor de legend?
en een screen protector,
waar gekocht toevallig, en hoe duur?
ik heb nu screenprottector erop die heeft toch al aardig wat krassen, en wil hem eigenlijk niet zonder

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 15:27

IngridM schreef:
Heeft hier iemand ook last van dat je geen mms kan downloaden op de Desire ?

Ik heb dat op de legend!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 22:05

irritant he, heb nog niet door wat ik eraan moet doen....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 07:00

Twitter (peep) doet het niet meer sinds de nieuwe policy van inloggen van Twitter. Dit was al maanden bekend, maar helaas heeft HTC er niet op ingespeeld.... erg jammer..... heb nu Mo-tweets erop maar dat is een trial en over 2 weken weer weg....

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 09:22

Ehhmmm hij doet het alweer hoor! Zowel Friendstream als Peep!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 09:27

Ik gebruik nu tijdelijk de HTC van mijn vriend, de Hero. Ik vind het een fijne telefoon wat betreft bijv. internet, maar qua 'gewoon bellen' vind ik hem dan weer wat onhandig. Kan bijv. nergens vinden hoe ik een sms moet verwijderen, of hoe ik mijn gemiste oproepen kan terugkijken...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 09:31

Gemiste oproepen blijven boven in beeld staan.. als je dan de balk naar beneden sleept kun je er op klikken!
SMS verwijderen (of andere opties): berichtje ingedrukt houden! Dan komt er een popupje :)