Me moeder probeert ook elke keer naar d'r vriendin te smsen, maar het komt gewoon niet aan! Verzenden mislukt meld het ...
Stravero
Geplaatst: 18-11-09 19:58
Een landelijke storing heeft het mobiele netwerk van telecomaanbieder Vodafone platgelegd. Bellen en sms'en is momenteel niet mogelijk. Ook de website van het bedrijf is moeilijk bereikbaar. Ook klanten van Vodafone in het Land van Heusden en Altena en de Bommelerwaard hebben te maken met de storing. Het is momenteel onduidelijk wat de oorzaak van de storing is. Het was bekend dat het bedrijf vandaag onderhoud aan het netwerk aan het plegen was, maar of dit met de storing te maken heeft is onduidelijk. Het is dit jaar al de derde keer dat Vodafone met een landelijke storing te maken heeft. Het is niet bekend wanneer de storing verholpen is.
Ik heb mijn vriend gesmst maar krijg ook niks terug....zal dan wel niet aankomen aangezien hij met een kapotte knie op de bank ligt en altijd meteen terug smst als het even kan.
arinda
Geplaatst: 18-11-09 20:04
Okee, begin het nu toch wel behoorlijk zat te raken Al vanaf half 1 geen contact meer mogelijk, en uiteraard vandaag veel te regelen!
jahoor! hier nog iemand! vanmiddag kon ik helemaal niks meer.. fijn.. als je net hebt paardgereden en moet bellen wanneer je opgehaald moet worden.. gelukkig doet hij het nu weer!
ook hier liggen we er vanaf vanmiddag kwart voor 1 uit en kan nog steeds niks
Jildau
Geplaatst: 18-11-09 20:15
Jeetje ik erger me dood en voel me echt een holbewoner zo. En dan te bedenken dat er vroeger helemaal geen mobieltjes bestonden. Ik krijg helemaal afkickverschijnselen na een paar uur.