daar ben ik nu weer even naar op zoek..

wit vind ik ook gaaf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kehdra schreef:als je een smiley in een sms wil, draai dan je scherm zodat je het qwerty toestenbord hebt, en dan op 123SYM, dan blauwe pijltje 1 of 2 keer naar recht, en daar staan smileys
joyce2 schreef:Ik heb sinds vorige week een nieuwe telefoon. Ik zat te twijfelen tussen de Touchwizz Alure en de Star. Bij vodafone zeiden ze gelijk dat ik dan voor de Touchwizz moest gaan, omdat de Star het goedkope broertje van de Touchwizz is en dus kwalitatief minder goed. Maarja, ik heb een abbo en ik kan gewoon elke telefoon kiezen die ik wil, dus als je niet zoveel geld te besteden hebt kan je idd goed voor die Star kiezen!
Als de Star ook net zo is als de touchwizz, zit er een kabeltje bij waardoor je je telefoon met je computer kan verbinden en zo dus foto's en muziek over kan zetten.
kehdra schreef:als je een smiley in een sms wil, draai dan je scherm zodat je het qwerty toestenbord hebt, en dan op 123SYM, dan blauwe pijltje 1 of 2 keer naar recht, en daar staan smileys
hrokur schreef:Ik zie dan alleen maar tekens en niet de smileys. Ook als ik een sms met smileys ontvang zie ik die tekens en niet de smileys. Moet ik iets instellen?
Leanee schreef:Als je het op de manier doet hoe ik het beschreven heb niet! Met je computer download je namelijk gewoon een *.jar bestand, die je op je telefoon installeert. Als je via bijvoorbeeld Jamba om een game vraagt, dan krijg je automatisch een geinstalleerde versie en betaal je meestal zo'n 4,50 per game.Die spelletjes die op je telefoon zitten van java, zitten daar verder geen kosten aan verbonden?Een vriendin van me was pas aan het stressen en ik zij dat daar niks aan verbonden zit, ze was er alleen zelf niet zo zeker van
Citaat:Thank you for contacting SamsungElectronics.
[Solution]
The default emotions are the only emotions the hand set supports there isn't any way to change this
x_spekkie_x schreef:Over die smilies heb ik dit gevonden:Citaat:Thank you for contacting SamsungElectronics.
[Solution]
The default emotions are the only emotions the hand set supports there isn't any way to change this
Blijkbaar ondersteunt deze telefoon geen emticon plaatjes, alleen maar de tekstversie.
Is hier iemand die wél plaatjes ziet dan?