Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Mijn oudste sliep er heerlijk op, mijn jongste heeft er nooit van willen weten.
10km voor flesvoeding zou ik ook weer zo wat vinden, ben je niet goedkoper uit. Flesvoeding van de drogist (Kruidvat/Etos) schijnt ook goed te zijn mocht je toch verder willen kijken en je bij je in de dorp hebben.
Jtragter schreef:Mijn besparing gaat de goede richting op! Probeer veel gebruik te maken van de voorraad enz. Deze week met minder dan 20 euro gedaan.
Wie gaat er mee doen met de actie die komt van het plus boodschappenpakket (is nog niet zeker natuurlijk). Mijn moeder heeft elk jaar wat zegels over dus die helpt me mee. Denk dat ik wat voorraad zoals wasmiddel insla tegen die tijd.
JoyCiej007 schreef:Netjes Alwiene! Zo hoort het ook vind ik. Afgezien van het feit dat het voor hun veel te veel werk en te duur is om hem terug te halen.
Zo had ik jaren geleden eens een luxe zweetdeken met hals besteld bij een online webshop. (60 euro) Echt prachtige deken, hij kwam binnen en ik was helemaal verliefd; hij paste perfect!
Alleen......... er zaten dus wel de kruissingels aan, maar dus niet van die stukjes aan de andere kant waarmee je de singels moet vastmaken...Productiefoutje.
Foto's gemaakt en bedrijf gemaild. 100x sorry, ze zouden producent op de hoogte stellen. Ik kreeg kosteloos een nieuwe zonder deze fout opgestuurd, én ik mocht de "foute deken" houden! Ze stuurde er ook nog 2 van die losse stukjes bij in dezelfde kleur, met de melding 'ga er mee naar je tuigenmaker, die kan ze er zo opnaaien, kun je hem alsnog gebruiken' Nou echt suuuuperlief toch??Was nl. verder niets mis met die deken. Dus had ik 2 dekens van 60 euro p/s voor de prijs van 1
Jtragter schreef:Mijn besparing gaat de goede richting op! Probeer veel gebruik te maken van de voorraad enz. Deze week met minder dan 20 euro gedaan.
Wie gaat er mee doen met de actie die komt van het plus boodschappenpakket (is nog niet zeker natuurlijk). Mijn moeder heeft elk jaar wat zegels over dus die helpt me mee. Denk dat ik wat voorraad zoals wasmiddel insla tegen die tijd.
Ikkeik krijg altijd wel 1 boekje vol, en m'n moeder ook wel.
't is erg leuk, maar meestal zitten er ook best wat producten in waar je "niets" aan hebt. De adviesprijzen dus dat het pakket twv 50 euro is, vind ik ook niet altijd kloppen.
Maar ach, als je 't toch gratis krijgt...