Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:35

Zojuist de recuptex hals besteld met 43 eu korting! :D erg fijn!!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 22:58

Boodschappen besparing komt weer goed van pas hoor ik ! :))

just_kiki

Berichten: 6817
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:09

Zojuist 2 pakken babymelk besteld!!
Sinds ik gestopt ben met bv( met 17 maanden ) sliep hij niet meer snachts. Meerdere keren wakker worden van honger, met Koemelk ook. En sinds een flesje kV slaapt hij weer..(net als voorheen met bv) maar wat is babyvoeding duur haha nooit gemerkt ivm de bv, dat was een besparing *\o/*

Nu twee pakken voor €15,27 ipv 13,85 per pak *\o/*

Eens kijken wat er nog meer voordelig is in de app :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70848
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:24

Flesvoeding hangt ook ervan af welk merk je neemt. Ik kocht AH Biologisch flesvoeding en dat was 8 euro per pak, beviel hier erg goed.
Anders een pyamapapje maken met melk en Brinta/Bambix, is goedkoop en veel kinderen slapen daar ook goed op.

just_kiki

Berichten: 6817
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 07:14

Ook geprobeerd. Werkte niet :)

Klopt hoor, maar wij wonen in een gat ( :+ ) en ik zou 10km enkele reis moeten rijden voor “goedkope” melk normaal, terwijl het a merk verkoper ze hier wel bij de plaatselijke winkel. Verder boodschappen bij de lidl, maar daar hebben ze natuurlijk niets.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70848
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:00

Mijn oudste sliep er heerlijk op, mijn jongste heeft er nooit van willen weten.

10km voor flesvoeding zou ik ook weer zo wat vinden, ben je niet goedkoper uit. Flesvoeding van de drogist (Kruidvat/Etos) schijnt ook goed te zijn mocht je toch verder willen kijken en je bij je in de dorp hebben.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 20:41

Ja ik weet toevallig dat die bij A-merken vandaan komen +:)+

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:11

Mijn besparing gaat de goede richting op! Probeer veel gebruik te maken van de voorraad enz. Deze week met minder dan 20 euro gedaan.

Wie gaat er mee doen met de actie die komt van het plus boodschappenpakket (is nog niet zeker natuurlijk). Mijn moeder heeft elk jaar wat zegels over dus die helpt me mee. Denk dat ik wat voorraad zoals wasmiddel insla tegen die tijd.

just_kiki

Berichten: 6817
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:37

C_arola schreef:
Mijn oudste sliep er heerlijk op, mijn jongste heeft er nooit van willen weten.

10km voor flesvoeding zou ik ook weer zo wat vinden, ben je niet goedkoper uit. Flesvoeding van de drogist (Kruidvat/Etos) schijnt ook goed te zijn mocht je toch verder willen kijken en je bij je in de dorp hebben.


Klopt! Zelfde ingrediënten :’)
Maar ook de kruidvat (dichtbijzijnste drogist met baby voeding) zit hier 10km verder. Zit echt in een gat haha :+
Anders was ik daar zeker voor gegaan :j
Ze hebben hier wel een “drogist” in combi met een soort Blokker achtige winkel. Maar geen babyvoeding :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70848
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 23:14

Balen! En online met gratis verzenden? Anders weet ik het niet meer :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:41

Had hier niet laatst ook iemand een fles wasverzachter bij de Stockon bestelling zitten die niet besteld was? Heb er ineens een fles Robijn bij zitten, heb het meteen gemeld via de app, maar denk dat ze het nogal druk hebben want na een eerste bericht van 'ik kijk even mee en kom zo bij je' is het nu al ruim 20 minuten stil :=

Edit: En er was antwoord. Ze heeft geen idee hoe het komt maar ik mag hem gewoon houden (gratis uiteraard). Super service weer! *\o/*

JoyCiej007

Berichten: 17432
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:11

Netjes Alwiene! Zo hoort het ook vind ik. Afgezien van het feit dat het voor hun veel te veel werk en te duur is om hem terug te halen.

Zo had ik jaren geleden eens een luxe zweetdeken met hals besteld bij een online webshop. (60 euro) Echt prachtige deken, hij kwam binnen en ik was helemaal verliefd; hij paste perfect!
Alleen......... er zaten dus wel de kruissingels aan, maar dus niet van die stukjes aan de andere kant waarmee je de singels moet vastmaken... -O- Productiefoutje.
Foto's gemaakt en bedrijf gemaild. 100x sorry, ze zouden producent op de hoogte stellen. Ik kreeg kosteloos een nieuwe zonder deze fout opgestuurd, én ik mocht de "foute deken" houden! Ze stuurde er ook nog 2 van die losse stukjes bij in dezelfde kleur, met de melding 'ga er mee naar je tuigenmaker, die kan ze er zo opnaaien, kun je hem alsnog gebruiken' Nou echt suuuuperlief toch?? <3 Was nl. verder niets mis met die deken. Dus had ik 2 dekens van 60 euro p/s voor de prijs van 1 <3


Jtragter schreef:
Mijn besparing gaat de goede richting op! Probeer veel gebruik te maken van de voorraad enz. Deze week met minder dan 20 euro gedaan.

Wie gaat er mee doen met de actie die komt van het plus boodschappenpakket (is nog niet zeker natuurlijk). Mijn moeder heeft elk jaar wat zegels over dus die helpt me mee. Denk dat ik wat voorraad zoals wasmiddel insla tegen die tijd.


Ikke :j ik krijg altijd wel 1 boekje vol, en m'n moeder ook wel.
't is erg leuk, maar meestal zitten er ook best wat producten in waar je "niets" aan hebt. De adviesprijzen dus dat het pakket twv 50 euro is, vind ik ook niet altijd kloppen.

Maar ach, als je 't toch gratis krijgt...

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 12:13

JoyCiej007 schreef:
Netjes Alwiene! Zo hoort het ook vind ik. Afgezien van het feit dat het voor hun veel te veel werk en te duur is om hem terug te halen.

Zo had ik jaren geleden eens een luxe zweetdeken met hals besteld bij een online webshop. (60 euro) Echt prachtige deken, hij kwam binnen en ik was helemaal verliefd; hij paste perfect!
Alleen......... er zaten dus wel de kruissingels aan, maar dus niet van die stukjes aan de andere kant waarmee je de singels moet vastmaken... -O- Productiefoutje.
Foto's gemaakt en bedrijf gemaild. 100x sorry, ze zouden producent op de hoogte stellen. Ik kreeg kosteloos een nieuwe zonder deze fout opgestuurd, én ik mocht de "foute deken" houden! Ze stuurde er ook nog 2 van die losse stukjes bij in dezelfde kleur, met de melding 'ga er mee naar je tuigenmaker, die kan ze er zo opnaaien, kun je hem alsnog gebruiken' Nou echt suuuuperlief toch?? <3 Was nl. verder niets mis met die deken. Dus had ik 2 dekens van 60 euro p/s voor de prijs van 1 <3


Jtragter schreef:
Mijn besparing gaat de goede richting op! Probeer veel gebruik te maken van de voorraad enz. Deze week met minder dan 20 euro gedaan.

Wie gaat er mee doen met de actie die komt van het plus boodschappenpakket (is nog niet zeker natuurlijk). Mijn moeder heeft elk jaar wat zegels over dus die helpt me mee. Denk dat ik wat voorraad zoals wasmiddel insla tegen die tijd.


Ikke :j ik krijg altijd wel 1 boekje vol, en m'n moeder ook wel.
't is erg leuk, maar meestal zitten er ook best wat producten in waar je "niets" aan hebt. De adviesprijzen dus dat het pakket twv 50 euro is, vind ik ook niet altijd kloppen.

Maar ach, als je 't toch gratis krijgt...


Ja alleen oppassen dat ik niet teveel koop wat ik niet nodig heb voor zegels... Vond het pakket vorig jaar wel leuk en bruikbaar, aantal producten van mams gekregen.

joyce_eddy
Berichten: 4018
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 12:16

Ik denk dat dat ook juist de winst is van die pakketten... je koopt net wat meer om aan een even bedrag te komen of omdat er zegels opzitten en je het soms toch gebruikt

JoyCiej007

Berichten: 17432
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 14:27

Daar pas ik wel altijd voor op. Ik koop echt enkel wat ik wil kopen en wat ik zonder zegels ook zou kopen.

F_inley

Berichten: 6420
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 14:29

Ik sla over dit x merkte dat ik vorige x echt veel ging kopen wat ik niet nodig had en veel meer per week uitgaf dan bij de lidl

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:42

Wat doen jullie met de volle spaarkaarten van scoupy?
De super simpel sparen.

Ik heb nu net 2 kaarten vol zag ik net. Dus ben gegaan voor de €2 euro cashback.

JoyCiej007

Berichten: 17432
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 17:02

Ik had laatst 1 vol en ga dan idd voor de 2 euro cashback. Rest heb je imo niet zo veel aan.

FrNo

Berichten: 3686
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 18:02

Nadeel is volgens mij alleen dat je de kaarten die je in september gespaard hebt hiervoor mag gebruiken.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 18:14

Hoe bedoel je?

Volgens mij zijn de kaarten onbeperkt geldig, alleen kun je de kassabon van september alleen in de maand september indienen.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 18:42

Ik heb er al 6-8 ingeleverd voor de 2 euro actie

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:22

Teleurstellend ... Had nog 5 volle kaarten op me ene account. 2 daarvan voor september. Dus kon er nog 3 inleveren. maar omdat ik er al 5 had ingeleverd. Is de max bereikt.. :(. Als ik dat eerder wist deed ik op me andere account de rest -O-

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:35

Briitje dat staat ook in de voorwaarden ;)

Hoe heb je in godsnaam 3 kaarten vol gekregen in 1 maand? :oo

Ik heb zelf telkens net 1 a 1.5 euro te weinig om zegels te krijgen. Heb nu nrt 1 kaart vol gelukkig.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:54

Bonnen overal scoren en vragen. In theorie nu 9 kaarten vol. :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 08:45

Er zijn weer nieuwe scoupys! Laatst voor het eerst twee scoupys gehaald en erg tevreden over. Zo even kijken of er bij deze ook weer iets bruikbaars bij zit.