keeyzie schreef:yvje86 schreef:Ik ben even met de floorplanner aan de slag gegaan voor onze nieuwe woning.... wat denken jullie?
Met de klok mee beginnend linksachter.
Slaapkamer, bijkeuken, eetkamer, keuken, woonkamer, wc, trap naarboven met inloopkast, badkamer.
[ [url=m/WPGhu5.png]Afbeelding[/url] ]
Gaaf! Zo te lezen heb je zelf al goed negedacht over de indeling. Ik zou alleen kijken of je de woonkamer bij de keuken kunt trekken. Op die manier krijg je en meer ruimte en meer gezelligheid. Het lijkt me zo ongezellig in de keuken bezig te zijn terwijl de rest in de woonkamer is.
Bedankt!!
De woonkamer zal echt zijn om ons met z'n tweeën even gezellig terug te trekken.
We willen de keuken met eetkamer meer als woonkeuken gaan gebruiken en daar echt het hart van de woning van maken.
Ik ben nog aan het nadenken om toch de muur tussen woonkamer en keuken evt. (deels) door te breken, helemaal gaat helemaal doorbreken sowieso niet ivm stevigheid van de constructie (zegt mijn man).
De bijkeuken is inderdaad bedoeld voor jassen, schoenen, hondenhok, vriezer, wasmachine, droger, voorraadkast etc.
We hebben gekeken om deze te verwisselen met de voorkant zoals eerder bedacht werd maar we denken dat dat niet praktisch is gezien alle witgoed dan ook naar de voorkant verhuist en je met je was het hele huis door moet.
Verder gaf mijn man aan dat hij vaak in zijn vuile goed binnenkomt en dan is het makelijker om dat direct in de wasmachine te steken.
Ik dénk nu toch dat we de beste optie hebben gekozen qua inrichting.
Ik denk alleen nog over dat stukje tussen woonkamer en keuken na.
Lastig... ik zal er eens een plattegrond van maken.
Nogmaals dames hartelijk bedankt voor het meedenken!