Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:Wooo 40 is wel heel veel! Dan verkopen ze het vast snel.
Makelaar vond het bod te laag om te gaan onderhandelen.... dus vanavond nog maar met moeders om de tafel voor een vervolg
Nimmy schreef:Naomi_Haffie schreef:Wooo 40 is wel heel veel! Dan verkopen ze het vast snel.
Makelaar vond het bod te laag om te gaan onderhandelen.... dus vanavond nog maar met moeders om de tafel voor een vervolg
Mag hopen dat makelaar het wel aan verkopers heeft voor gelegd? Die moeten nl een oordeel geven niet de makelaar. (Ervaring met makerlaar voor bedrag x kun je kopen, was verkoper t niet mee eens bleek achteraf).
keeyzie schreef:Doen jullie het bieden gewoon zelf?
Maandag gaan we voor een tweede bezichtiging en dan wil ik eigenlijk al een bod uitbrengen.
Wil 20% onder de vraagprijs beginnen. Mensen willen er graag vanaf
Naomi_Haffie schreef:Ja ik begreep Mn moeder verkeerd.. maar in overleg met de verkopers idd.
Mijn moeder gisteravond nog gemaild dat we geen ander openingsbod doen, en wat de verkopers dan verwachten. Bijna direct mailtje terug van de makelaar dat ze weer contact gaat opnemen met de verkopers om dat te vragen etc
Naomi_Haffie schreef:Ja. Die helpt mij daar bij. Aangezien ik zelf totaal geen verstand heb van huizen kopen oid..