Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Pff, net terug van een weekje Dordogne en jeetje, wat is het eten daar duur zeg! Vanochtend gingen we de vakantie thuis "luxe" afsluiten, dus verse broodjes gehaald bij de Lidl (hebben tegenwoordig een bakkerij in de nieuwe Lidl bij ons om de hoek) en wat een verschil in prijs! Choco broodje in Frankrijk €1,20 en choco broodjes van de Lidl €0,40. Baguette in Frankrijk €1,20 baguette van de Lidl €0,60. Dan heb ik zelfs nog de "goedkope" broodjes genoemd, want op de camping en bij de bakkers was alles nog veel duurder!
Of wat dacht je van 2 simpele kipburgers... In Frankrijk gewoon bijna 4 euro!! We zijn daar ook naar de Lidl geweest een veel dingen waren daar ook duurder dan in NL. Ben blij dat we nu weer lekker kunnen bezuinigen, kunnen we de schade een beetje inhalen
Yucca schreef:Ik heb bijna 5,50 euro bespaard door vier 4-packs coca-cola in te slaan bij de c1000.
Dat zijn leuke aanbiedingen! Vond de euroweken toch wel leuker dan de aanbiedingen nu...
Aranel schreef:Dus dan betaal je maar 4 cent ouwe fles eigenlijk?!
Aranel schreef:Volgens mij staan die hier elke maandag op de markt! Ik loop er wel eens voorbij en dan zie ik inderdaad mega mega aanbiedingen staan, maar ik vraag me dan altijd af of je geen rot vlees of heel slechte kwaliteit hebt voor die prijs
Weet niet of het die is hoor, maar in ieder geval ook een kraam met allemaal diepvriesproducten