ben er zo blij mee. Nu is de tuin toch echt bijna af. Alleen nog wat opvulling, maar de grote delen zijn af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha

. Even kijken hoe en wat ik ermee doen ga
, project op een xxl formaat. Moet ik voor zitten gaan en uitrekenen wat dat kosten gaat etc

Maar wel leuk, je kan zo helemaal vanaf het begin iets leuks er van maken! Benieuwd naar de foto's straks!
Er was eindelijk weer
Vandaag ook prachtig weer. Nu niet zoveel gedaan, nou ja, mijn konijnen zijn weer aan de maaiwerkzaamheden
Wilde eigenlijk nog wel wat doen, maar er zitten weer eens te weinig uren in een dag, moet en wil te veel... 

, iets met verjaardag en verlanglijst stond van alles voor binnen en buiten op en ik weet dus niet wat ze stiekem aan het besmoesen zijn

Annetje schreef:Ik volg ook even mee.
Joolien prachtig die esdoorn zeg! Bij ons vorige huis hebben we ook 3 esdoorns geplant, maar twee gingen er dood. Eentje hebben we nu meegenomen naar het nieuwe huis, maar helaas heeft die de verhuizing niet goed doorstaan. De helft is dood.
En hijheeft het redelijk overleefd. Er is 1 grote tak overleden. Ik zou er graag nog een groene bij willen. 

lekker groene tuin heb je trouwens!
.
, heb die toevallig vanmiddag gekocht (bij dat tuincentrum haha). Groeit hij snel? Wil hem naast de andere clematis planten bij de klimboog omdat die andere langzaam groeit. Verder nog een passiebloem erbij. Groeit hij snel? En hoe staat die bij jou (volle zon of schaduw)?Jettie schreef:Annetje ook een fijne tuin zo te zien. Ik zou die conifeer (?) naast de vijver geloof ik wel vervangen door een ander boompje of struik, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk!

heb er net nog wat touwtjes omheen gedaan in de hoop dat ie toch bedenkt dat tegen de pergola omhoog een beter idee is