[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:31

Grappig, als je kijkt op de site van Apple is het dus inderdaad zo dat een 5 niet meer te koop is maar een 4S wel.

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:42

Dat was meteen al toen de 5S en 5C uitkwamen. Ze wilde natuurlijk niet dat de goedkopere 5C ging concureren met de 5

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:00

Iets anders tussendoor; mijn Apple TV laadt de YouTube app niet meer. Ik kan zoeken en mijn geschiedenis gewoon inzien, maar die filmpjes niet afspelen. Ik dacht dat het aan de internetverbinding lag, maar ik kan wel probleemloos Netflix kijken via Apple TV.

Iemand bekend met dit probleem? Google bracht met niet veel verder.

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:02

Geen idee, alles up to date?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:03

Geloof het wel, of moet je standaard Apple TV apps ook updaten? :+ En zo ja, hoe dan?

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:31

Geen idee, heb nooit een apple tv gehad, ipv daarvan heb ik een macmini aan mijn televisie gehangen met mediacenter software.

Maar, meestal is dat de standaard vraag toch, of de software up to date is. Ik neem aan dat een apple tv ook wel te updaten is. Geen idee hoe.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:39

Je hebt gelijk, dat moet inderdaad! Maar via iTunes of iMac, en die zijn beiden niet van mij dus ik wacht daarmee tot mijn vriend thuis is. Waarschijnlijk verhelpt dat het :) Stom, niet aan gedacht (en ook nergens op Google als suggestie gelezen :+ ).

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:47

Ja, ik heb ook geen idee of het gaat helpen hoor! Maar dat is wel altijd de allereerste vraag die ze stellen "is alles up to date"

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 23:56

Oh help, nu doet m'n iPhone helemaal raar! Ik heb hem gisternacht aan de lader gelegd, hij begon gewoon met opladen. Toen ik wakker werd, was mijn telefoon uit en gaf hij een zwart scherm met alleen de batterij met dat teken dat ie aan de lader moet. Nu deed ik dit, heb echt een half uur gewacht, maar hij ging maar niet aan. Vervolgens aan de laptop gelegd en dan laad hij wel op? Nu dacht ik gisteravond ik probeer nog eens de lader gewoon in het stopcontact en toen deed ie het gewoon. Tot ik dus vanochtend wakker werd en hij weer helemaal leeg was en aangaf dat de lader er aan moest. Ben toen naar de bieb gegaan (was op schiermonnikoog) en heb m daar aan de lader gelegd en toen deed ie het wel weer! Ik heb het idee dat als ie helemaal opgeladen is, hij vanzelf weer leegloopt en uitgaat? Als ik m voor ie uitgaat omdat ie op is aan de lader leg en voor de 100% eraf haal, dan doet ie het wel gewoon.. Hij ging vanmiddag ook ineens in een minuut van 16 naar 8%, toen ik hem aan de lader legde sprong ie weer naar 16%. Ik snap er helemaal niks van! Heeft iemand dit wel eens gehad?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:47

Dat laatste, van 8 naar 16% gaan, en andersom, heb ik ook gehad.. mijn accu was kapot, ik heb een nieuwe gekregen ( in de garantie.. )

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 14:34

Weet niet of ik die vraag hier mag stellen, maar misschien weten mensen hoe ik dit kan oplossen of waar het vandaan komt.. Ik krijg sinds gisteren smsjes met chinese tekens. Deze krijg ik van contacten waarmee ik heb gesmst. Ze beweren dat ze mij niets hebben gesmst en dat lijkt me ook sterk. Bij mijn contacten staat het ook niet in de 'sms' geschiedenis, maar bij mij dus wel.. Ik heb een iphone 5S.

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:42

Ik heb ook een vraag :)
Ik ging op internet eens kijken voor een iphone 5 of 5s en kwam erachter dat als je een europees model koopt hij goedkoper is dan de nederlandse versie, maar wat is het verschil nou eigenlijk? Ik kon alleen vinden dat de handleiding niet in het nederlands is maar die kan ik vast wel op internet vinden toch?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:19

Macyy schreef:
Weet niet of ik die vraag hier mag stellen, maar misschien weten mensen hoe ik dit kan oplossen of waar het vandaan komt.. Ik krijg sinds gisteren smsjes met chinese tekens. Deze krijg ik van contacten waarmee ik heb gesmst. Ze beweren dat ze mij niets hebben gesmst en dat lijkt me ook sterk. Bij mijn contacten staat het ook niet in de 'sms' geschiedenis, maar bij mij dus wel.. Ik heb een iphone 5S.

Nooit van gehoord, maar op Google vond ik wel een aantal mensen met hetzelfde probleem. Misschien staat hier de oplossing tussen?

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32 ... ekens.html
https://forum.t-mobile.nl/overige-diens ... ens-204227

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:48

Ik had inderdaad ook wat gezocht op google.. Daar staat dat het aan een app kan liggen, maar zoveel heb ik er niet op staan aan apps.. Bedankt voor je hulp iig!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 10:54

Wie van jullie weet een goede waterdicht hoesje voor om je iPhone. Ik wik graag foto's maken onderwater bij het snorkelen. Diep zal hij niet gaan, hooguit 2/3 meter.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:00

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:05

Let op de druk op 2/3 meter is anders en het kan zijn dat je toestel dat niet leuk vind?

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:50

Ik heb een lifeproof frē hoesje voor mijn 5s, zijn misschien niet de mooiste hoesjes maar wel functioneel en zeker hun geld waard!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:00

Ik had zelf ook een aantal via Google gevonden, maar wil liever niet zo maar iets kopen zonder ervaring van iemand anders.

2/3 meter is misschien wat overdreven. Maar misschien word ik opeens wel dapper en durf ik wat dieper te snorkelen. :))

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:09

De lifeproof kan 2 meter onder water, een vriend van mij heeft hem ook en heeft er mee gesnorkeld en gefilmd, dat was echt gaaf.
Ik heb hem in bad laten vallen en de telefoon was nog kurkdroog :)

MJDR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:12

Hoi! Mag ik me melden?
Ik heb nu een samsung maar ik vind samsung vre-se-lijk!
Ik kan me mobiel nog geen 3uur aanhouden en hij is al leeg! (Ik laadde hem vroeger altijd op waneer hij echt leeg is maar ik heb hem wel nodig voor whatsapp Voor werk school etc.)
Ik kan niet bellen/gebelt worden of gesmt geen internet gebruiken (leef dus op wifi) :+
Me abonnement is gelukig afgelopen dus het is tijd voor een nieuwe mobiel,
En zat te denken aan iphone S.

Nu heb ik een paar vraagjes!
1. Gaat hij snel leeg? Ik bedoel dus in de loop van de tijd.
2. Werkt hij gewoon "goed"? Niet dat hij vastloopt etc.

Hoop dat jullie de vragen kunnen beantwoorden! :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:02

4 of de 5?
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Mijn telefoon is soms na een uur alweer leeg en loopt continu vast en het andere moment werkt hij zoals een telefoon hoort te werken. Ik kan er weinig app's nog op hebben, dit geeft voor mij niet, ik gebruik daarvoor mijn iPad. Ik heb de 4.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:05

Jess schreef:
De lifeproof kan 2 meter onder water, een vriend van mij heeft hem ook en heeft er mee gesnorkeld en gefilmd, dat was echt gaaf.
Ik heb hem in bad laten vallen en de telefoon was nog kurkdroog :)

Mijn telefoon is waterdicht, heb hem in een plas water later vallen, maar gok dat hij dat niet langer dan een paar sec zal volhouden onderwater. :))

Ze zijn wel vrij prijzig hè, die hoesjes?

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 14:30

Hoi bokkers, ik kom even binnenvallen in dit topic met een vraag. Ongeveer een uur geleden ben ik begonnen met het updaten van mijn iphone 5 via mn windows laptop. Nu is mijn iphone nog steeds bezig, maar is het laadbalkje nog net zo ver als dat het een half uur geleden was. Itunes gaf net een melding dat ik toegang moest toestaan via mijn iphone. Dit kan niet omdat de iphone alleen maar het laadbalkje laat zien. Deze melding heb ik dus weggeklikt ('stoppen'). Nu geeft Itunes niks meer aan over een update, maar ziet het eruit zoals wanneer je het opstart. De iphone is nog steeds bezig maar komt niet verder.
Wat nu?

Edit: ik zie nu dat de iphone en itunes helemaal geen verbinding meer met elkaar hebben terwijl de telefoon wel met een kabel aan de laptop vast zit. Ik snap er niks meer van >;)

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:21

Op een of andere manier kan ik m'n post niet meer wijzigen maar het is gelukt! Harde reset (home button + aan-/uitknop) heeft geholpen