Haha klinkt mij bekend in de oren. Weet alleen als leeuw zijnde dat ik de koning der dieren ben. Mannetje is weegschaal en die behoed me nogal eens van impulsieve dingen
Vissen kunnen moeilijk knopen doorhakken, die handelen heel intuitief en kunnen eeuwen twijfelen. De eerste keer dat mijn vriendje en ik in de videotheek stonden om een film te huren hebben we er volgens mij een uur over gedaan. Bedenken wat we gaan eten is ook altijd een leuke. Ik ben dan wel weer van het spijkers met koppen slaan en aanpakken, als ik eenmaal een besluit genomen heb dan ga ik er ook voor.
Haha ja dat eten koken... breek me de bek niet open. Als ik honger heb, is een besluit zo genomen, maar momenteel heb ik daar niet zo'n last van, dus idd, ik vraag regelmatig aan mijn besluitvaardige stier, wat ie wil eten. De koelkast beslist ook vaak voor me. Dan kijk ik naar de THT's op de spullen die er in staan.
eten maken is hier nooit een punt, ik kijk wat er in huis heb en als ik ergens zin in heb en het is er niet haal ik het op. als we het echt niet weten dan word het standaard spaghetti
Net tweede bezichting gehad hier met hun aankoopmakelaar. Agrarisch makelaar, had hele specifieke en goede vragen. Kreeg compliment van evt. koper (vrouw was nu niet mee) dat zijn vrouw de inrichting van het huis zo smaakvol vond. Leuk!
Is het een goed teken als hij vraagt of ons bankstel echt mee naar Spanje moet?
Hier zitten nu bijna overal de deuren erin en het lijkt nu net een echt huis, hahaha. Maar blijft genieten de paardjes zijn zo goed op hun plek hier op de boerderij
Avaluna: Geweldig! Ik kijk naar 1 april met gemengde gevoelens. Ik hoop dat dit een succes wordt, want dan is het ideaal. Ik zie mezelf daar wel wonen en de kids hoeven dan niks op te geven. School en clubjes blijven hetzelfde. Als kadootje krijgen we er ook rust bij. Vooral de oudste is heel snel aangebrand momenteel. Ik begrijp het wel, maar ik probeer haar ook wel een beetje op haar gedrag te wijzen. Balans... pfff!
Wij krijgen 10 dagen later de sleutel, baal wel maar ter compensatie is er wel weer wat van de prijs af. Ach 10 dagen is eigenlijk ook niks meer op deze 2 maand.
Idefix spannend. Opstandige kids ken ik ook, onze oudste steld ons goed op de proef