Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanelle14 schreef:Ja klopt, het is wat je normaal afspreekt.
Maar ik bedoel meer hoe lang de bank erover deed om alles te verwerken en naar de notaris te sturen.
Dus om de financiering rond te krijgen.
Ik dacht dat dit altijd het langste duurde.
De mensen die in ons nieuwe huis wonen kunnen er eigenlijk direct uit, dus wellicht dat we de datum een heel eind naar voren kunnen halen.
idinn schreef:Wij zijn vandaag bij een huis wezen kijken. We werden iig goedgekeurd door de buurhond.. zelfs de makelaar ging 'm bij het hek even aaien![]()
Wat dat betreft zei ik al tegen m'n vriend, als dit niks gaat worden zou dit wel klikken als aankoopmakelaar.
Wel super toevallig, hij vertelde waar het perceel naast het huis bij hoorde, direct gevold door 'dat is hier nieuw dus ken ze verder niet'. Laten wij die mensen nu net kennen via de volkstuin (huis was een uurtje rijden vanaf hier).
We gaan denk wel een bod doen, ookal is de kans groot dat iemand er ruim overheen gaat..
idinn schreef:We hebben trouwens voor het eerst dat de verkopers om een voorstelbrief vragen. Misschien is er eens hoop voor ons
ZwarteHeks schreef:Zie deze trouwens voorbij komen op Funda, van 450 naar 4 miljoen, foutje?!
https://www.funda.nl/koop/hilversum/hui ... evinweg-6/
idinn schreef:Spannend! Klinkt wel alsof je er eventueel mee weg kan komen! Ik ga duimen.
Haha ja ik ben ook lovend over onszelf hoor. Maar daar is denk ik niks van gelogen. We wonen nu boven de schuur van onze huisbaas en hebben daar dus ook meer contact mee als een gewone buur, als we zeggen dat we gaan verhuizen gaan ze vrees ik spontaan huilen
Cayenne schreef:Wat vervelend dat het zo stroef loopt, Karuna. Heb je nog wel vertrouwen in het proces?chevax schreef:Duim nog eventjes verder, mensen die zaterdag zijn geweest, komen nog een keer
Hoe gaat het met de verkoop?