Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Weet iemand of de PAX kasten bij Ikea ooit in de aanbieding zijn met bv 10% korting?
Arnon schreef:Ik had hier een tijdje geleden advies gevraagd over de schouw, welke kleur ik de schouw of de muur zou verven.
[ Afbeelding ]
Dit is het uiteindelijk geworden!
[ [url=m/LA778t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu passen de eetstoelen dus nog niet heel erg bij de rest vind ik. Heb op marktplaats deze op de kop getikt:
[ Afbeelding ]
Voor 30 euro.
Maar dan wil ik nog twee stoelen aan de eettafel, iemand een idee welke kleur/vorm?
De eettafel gaat t.z.t ook nog wel eens weg (als mijn huisgenoot verhuisd), maar ik weet niet goed wat ik er dan voor terug wil hebben.
Eulogy schreef:Gaaf Arnon! Welke kleur is dat? Lijkt heel erg op de kleur in mijn woonkamer.
karin1985 schreef:Arnon schreef:Ik had hier een tijdje geleden advies gevraagd over de schouw, welke kleur ik de schouw of de muur zou verven.
[ Afbeelding ]
Dit is het uiteindelijk geworden!
[ [url=m/LA778t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu passen de eetstoelen dus nog niet heel erg bij de rest vind ik. Heb op marktplaats deze op de kop getikt:
[ Afbeelding ]
Voor 30 euro.
Maar dan wil ik nog twee stoelen aan de eettafel, iemand een idee welke kleur/vorm?
De eettafel gaat t.z.t ook nog wel eens weg (als mijn huisgenoot verhuisd), maar ik weet niet goed wat ik er dan voor terug wil hebben.
Volgens mij heb ik dat bankje bij de Xenos gezien. Vond hem toen ook heel mooi, maar bij mij past hij niet.
Volgens mij hadden zij ook bijpassend "school" stoelen. Mocht je in stijl willen blijven..