Eerst maar kijken of hij gezond wil blijven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:De normale soort gaat goed inderdaad. Maar desondanks heb ik maar slechts enkele maanden ervaring met ze. De theorie heb ik nu goed maar het is natuurlijk afwachten wat de praktijk doet.
Als ik zie dat ze zichtbaar groeien dan pas durf ik ook te stekken.
Citaat:Jaah! Balkon aan de voorkant heb ik nu schoongemaakt. Alleen nog de ramen en meubilair, doe ik morgen.
[ [url=m/MAAJfv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YEUM7R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier gaan dan de Graslelies, 1 Pannekoek en Ficus Tineke naar toe.
Naast mijn munt en citroen geranium.
magda_90 schreef:Mossel schreef:Haha geeft niethard voor gewerkt waarschijnlijk
Had twee medische studieboeken verkocht.
San, ik denk dat dat te vochtig is voor ze. Ze willen graag erg droog en warm namelijk. Vocht is niet goed voor ze.
Bedankt.
Eelmo schreef:Kelpie, ik heb geen buiten en in een 45m2 appartementje is het nogal een risicoMaar ik vind ze echt heel erg gaaf dus ooit komt er een aasbloem!
Kuggur schreef:Oeh, ik ben jaloers! Ik heb een stapelia gigantea, en een onbekende aasbloem ( huernia mss?) die vrij kleine pikzwarte bloempjes krijgt, onderaan de stammetjes.
Mijn vrouw dreigt ze altijd uit het huis te bannen als ze bloeien, dus meer soorten wordt een strijd, maar wow, wat zijn dat mooie exemplaren...
black_kelpie schreef:Eelmo schreef:Kelpie, ik heb geen buiten en in een 45m2 appartementje is het nogal een risicoMaar ik vind ze echt heel erg gaaf dus ooit komt er een aasbloem!
Neem dan een Stapelia flavopurpurea, die ruiken heerlijk zoet(en stuur mij een stekje als je hem vindt, die heb ik zelf niet
).
magda_90 schreef:Veel gelukkig. Uit mijn eigen collectie kan ik de volgende aanraden:
Epipremnun:
- Neon
- Aureum
- Pinnatum
- Shrang Li
Philondendron:
- Scandens
- Micans
- Brasil
- Florida White Ghost (wordt wel groot)
Syngonium:
- Pixie
- Red Spot
- Frosted Heart
- Wendlandi
- Arrow
- Three Kings
- Confetti
- Mango Illusion
- Golden Illusion
- White Butterfly
- Roxanna
Graslelies
Sierasperge
Hoya ook! Heel veel soorten.
Die doen het hier als hanger enorm goed in de vochtige ruimtes.
Mossel, true.