Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Ik denk dat met jouw eerste opzet er heel veel dode hoekje en teveel deuren zijn. Dat is gewoon heel zonde van de ruimte. Dus ik zou dat wel beperken. Ook het gekke hoekje in de slaapkamer met twee deuren.
In hoeverre staan de plekken vast van badkamer e.d.? Kunnen badkamer en slaapkamer nog omgewisseld? Dan zou ik dat wellicht opperen.
En anders een binnenhuisarchitect vragen om een goede indeling.
Linkje in PB mag, dan maakt het wellicht het beeld iets duidelijker.
yvje86 schreef:Hahaha... nee het is niet klein boven maar gezien we hier de rest van ons leven willen blijven wonen willen we (voornamelijk mijn man, voor mij hoeft het niet zo) alles beneden hebben en ook meteen maar gelijkvloers maken.
Boven zal er een werk/studeerkamer voor mij komen, opslag en eventueel een kinderkamer.
Doubtless schreef:keeyzie schreef:
Mooi
Wij hebben vandaag de sleutel gekregen! Dus het klussen kan beginnen!
Plattegrond:
[ [url=m/jZpU4Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Keuken:
[ [url=m/WMktkG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woonkamer:
[ [url=m/7lc52X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Slaapkamers/badkamer/hal heb ik niet op de foto staan, da's te klein om fatsoenlijk op de foto te krijgen
yvje86 schreef:Ik ben even met de floorplanner aan de slag gegaan voor onze nieuwe woning.... wat denken jullie?
Met de klok mee beginnend linksachter.
Slaapkamer, bijkeuken, eetkamer, keuken, woonkamer, wc, trap naarboven met inloopkast, badkamer.
[ [url=m/WPGhu5.png]Afbeelding[/url] ]
Cardy schreef:@ keeyzie: Mijn voorkeur zou echt uitgaan naar deze (met of zonder bar):
[ [url=m/zbpvpL.png]Afbeelding[/url] ]
Zijn pas ook verhuisd en hebben precies hetzelfde gedaan: Eettafel en keuken gescheiden met in het midden de bank. Echt waar, heb er zoveel plezier van! Zo is het bij ons ingedeeld:
[ [url=m/lnGPXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Damned schreef:Even een meelezer: wat is een bijkeuken en wat staat er daar in dat je nodig zou hebben? Lijkt me een beetje verspilde ruimte zo. (maar ik weet dan ook niet echt wat daar in zou moeten staan)