[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:01

Ik heb het zelfde met mijn iPad en iPhone sinds de laatste update.
Ik heb de iPad mini en nog geen jaar oud en mijn iPhone is de 4.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:07

iPad van de 3e generatie! Een witte met 32 gb.

Ik heb hem vanaf gisteravond aan de oplader gehad na de reset, volgens mij doet hij het nu weer redelijk goed! Hij is nu 100% na 3/4 nacht en dat deed ie eerst nooit!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:53

Ik kan geen hele dag toe tot heden met IPhone :-(
Hoop dat dat wat verbeterd

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:48

Sluit je regelmatig je apps af?

En ergens heb je ook een optie in je instellingen die apps toelaat zich op de achtergrond toch te refreshen. Of ze nu afgesloten zijn of niet. Zeker als je veel apps scheelt dat veel.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:13

Heb nu idd ontdekt dat dubbel klikken op de ronde knop m'n openstaande pagina,s laat zien en ik die kan wegschuiven .
Een autolader lijkt me sowieso wel slim :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 17:16

Hoi! Mag ik hier ook vragen stellen over een Macbook?

Ik heb namelijk kort geleden een macbook gekocht bij Leapp, perfecte kwaliteit en service. Het enige minpuntje is dat mijn muis nu een klein beetje kuren vertoont (hij klikt niet goed in de linker onderhoek maar dat is alles.)

Ik ben erachter gekomen dat hij al van 2009 is en ik vraag me af hoe lang ze ongeveer meegaan... Het is een Macbook Pro 13 inch.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:34

:wave:

Weet iemand hier toevallig hoe je kunt instellen dat je gelijk typt in je taakbalk(?) als je een nieuw tabblad opent? Voorheen kon ik namelijk direct intypen wat ik wilde zoeken maar nu moet ik eerst in het balkje zelf klikken om een adres oid in te kunnen voeren.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:50

lovey_ou: Volgens mij kun je dat niet instellen.

Ik heb de app Week Cal geïnstalleerd, maar ik vind het invullen nu een kriegelwerkje.
Weet iemand of je dat ook online op tablet/pc kunt invullen, zodat het daarna met je agenda in Week Cal synchroniseert?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:19

Ik gebruik zelf calcube erg fijne app!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:39

Die app kwam ik ook tegen, maar die geeft je afspraken niet weer in van die blokken? Want dat is echt wat ik zoek.
http://www.geektoogeek.com/wp-content/u ... 480-75.jpg

Ik ben dus heel tevreden over de app, en zoek alleen een manier om te omzeilen dat je afspraken alleen via je telefoon toe kunt voegen. Omdat ik nu eenmalig mijn hele agenda over moet zetten (met nogal wat afspraken), en dat zo'n gepriegel is op een klein scherm.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 18:33

Nee calcube is een week agenda idd en niet van die blokken ik had er wel een zoals jij bedoelt maar weet ff niet meer hoe die heet....

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 07:35

Hoi hoi, mijn iPhone 4 doet stom en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sorry als deze vraag al eens gesteld is, maar ik ben met vakantie op Vlieland en heb alleen mijn iPhone, dus niet echt het ideale moment om dit topic door de te zoeken. Nu begon het met de home button, die het steeds minder goed begin te doen. Uiteindelijk moest ik de knop zo hard indrukken, dat ik die knop op m'n scherm heb gezet waarmee je de knop alsnog kan gebruiken. Dit ging allemaal prima alleen sinds gister doet mijn vergrendelknop het steeds minder goed. Als ik mijn telefoon wil ontgrendelen dan wil die m niet echt indrukken, ik moet nu best veel kracht zetten om mijn scherm aan te krijgen. Weten jullie een handige manier om het scherm toch aan te krijgen? Kun je bijvoorbeeld instellen dat het scherm oplicht als je de volume knoppen in drukt? Als mijn knop het straks helemaal niet meer doet kan ik moeilijk elke keer de oplader er aan en af halen.. I

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:49

Mijn 4S heeft sinds vorig jaar kuren met de WiFi, paar keer laten maken maar gaat telkens opnieuw kapot. Maar besloten dat ik een nieuwe ga kopen. Zouden jullie het me nog aanraden om een 4S te kopen? Of moet ik eigenlijk al wel een 5 kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:39

Ik zou voor een 5 gaan, maar even wachten tot na de presentatie van de iPhone 6. Zodra die in de markt komt kelderen de prijzen van de 5.

Ik meld me hier ook maar even. Ik heb de iPhone, iPad, MacBook en iMac. Echte Apple freak <3

Mijn vriendje en ik repareren en verkopen ook iPhone, iPod en iPad onderdelen. Wat mij wel goed uit komt omdat ik soms de kracht in mijn handen kwijt ben.. En dan stuitert er helaas nog wel eens wat..

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:46

Ik zou echt niet meer aan een 4S beginnen, daar heb je nu plezier van, maar daar heb je binnen 1 a 2 jaar spijt van.

Ik heb nu een 4 jaar oude iphone 4 en ik kan dat ding wel door het raam smijten. De 4S is inmiddels ook alweer 3 jaar oud wat betreft model. Dan kom je zo snel achterop te liggen wat betreft snelheid.

Ik zou dan ook inderdaad zeker voor de 5 gaan. Eventueel wachten tot de 6 uit is inderdaad, dan zal de 5 wat goedkoper worden.

Ik wacht op de 6 omdat ik dan de 6 ook wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:53

Ik wil de 6 ook Shiloh, wij gaan hem waarschijnlijk uit Duitsland halen.

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:57

Ik neem hem gewoon in combi met een abbo, ga over naar KPN ivm alles in 1 en dus dubbele sms en data en familie korting ...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:37

Jets: ik zou ook niet meer aan een 4S beginnen. Ik kan, net zoals Shiloh, mijn oude iPhone 4 ook wel eens door het raam smijten. Hij doet het nog wel, maar is heel langzaam, loopt snel vast, etc. Allemaal kleine kuurtjes die het gebruiksgemak tot een dieptepunt brengen. Met de 4S is het een kwestie van (korte) tijd tot je er ook dit soort problemen mee krijgt.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:40

Ik zou zelfs ook niet meer aan een 5 beginnen ivm het ontbreken van 4G800 waardoor je bij KPN en Vodafone amper tot geen 4G hebt. De 5C is dan de betere keuze :)

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:59

Ja, met 5 bedoel ik ook de 5S natuurlijk, of 5C inderdaad, volgens mij is de 5 niet eens meer te krijgen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:07

Precies :j Je kunt beter nu investeren in een nieuwer model, want daar heb je veel meer jaren plezier van, dan van een iets goedkoper oud model. Dan moet je zo snel weer een nieuwe kopen, dat dat financieel ook heel onvoordelig is (vermoed ik).

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:44

Ik zit momenteel met een 3 opgescheept.
Het duurt ongeveer een kwartier om FB te openen en dan zie ik het nieuwsoverzicht van gisteren _O-

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:39

De 5C is beter dan de 5? Dat wist ik niet! 4G is voor mij niet heel belangrijk aangezien ik 'maar' 500 mb heb en dat gaat er dan wel heel snel doorheen. Maar 4S is dus niet slim, thanks. Gelijk een andere kopen wordt 'm toch niet, eerst maar eens sparen :j

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:32

De 5C is vooral nieuwer dan de 5 en daarmee zit er denk ik wel iets nieuwere technologie in, maar volgens mij is de 5 niet meer verkrijgbaar. De 5S is weer beter dan de 5C, die twee zijn tegelijkertijd uitgekomen.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:21

De 5C is qua hardware exact gelijk aan de 5, behalve dat deze ook volledige 4G ondersteuning heeft :)