Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cerilene_ schreef:Ik heb de lumia 520. Erg fijn toestelletje. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik ben ook zeer te spreken over het windows besturingssysteem. Het werkt echt fijn en ik wil niet anders meer.
Het is wel een budgettoestelletje, dus wel wat uitgekleed. Geen geweldige camera en geen flitser enzo. Voor een luxe high-end toestel kan je beter voor een ander model gaan (925 of 1020, wauw die camera). Maar daar is de prijs dan ook naar.
Qua apps heb ik geen problemen. Alle 'grote' apps zijn er gewoon voor te krijgen. Maar voor een echte app lover is windows minder geschikt. Er is toch nog wel minder voor te krijgen (komt langzaamaan wel steeds meer bij hoor), en nieuwe apps worden pas als laatste voor windows telefoons gemaakt. Ligt er dus aan hoe erg je dat vind.
Laura_x_ schreef:Ik ben op zoek naar een telefoon die een processor heeft van rond de 1,2 GHZ (geen 1,0). Daarnaast moet het toestel 4 gb intern geheugen hebben. Liefst een android systeem. De rest maakt mij niet zoveel uit. Prijs is maximaal 170 euro.
pietaaa schreef:sorry dat ik even binnen kom vallen. Morgen krijg ik de uitslag van mijn examens en als ik geslaagd ben mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken tot 230 euro ongeveer. Wat voor telefoon zouden jullie mij aanraden? Aangezien ik er best wat apps op wil denk aan instagram, snapchat, whattsapp en facebook.
Quad schreef:Kan je niet €1,88 extra missen?