Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 11:36

Ik zit bij Proximus ( België ). Hoe kan je die roaming opzetten?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 12:05

Volgende week mag ik mijn abonnement verlengen en de keuze is gevallen op de Samsung Galaxy S5. Wie heeft deze telefoon al en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:08

sharoontje schreef:
Volgende week mag ik mijn abonnement verlengen en de keuze is gevallen op de Samsung Galaxy S5. Wie heeft deze telefoon al en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik heb 'm, en ben er tevreden over! Altijd met Samsung tevreden geweest!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:36

Ik heb mijn LG G2 nu ruim een week en ben er enorm blij mee!! Accu gaat gemakkelijk 2 dagen mee en ik doe écht veel -heel erg veel- met mijn telefoon... Daar waar mijn HTC het 1 a 2 uur vol hield, haha.

Kan m echt aanraden!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:26

Ik zoek ook een nieuwe telefoon, aangezien mijn iPhone er genoeg van heeft na 4 jaar dienst.. WhatsApp openen gaat niet zonder crashen, Facebook werkt trager dan traag en eer ik een foto heb gemaakt is het minuten verder :') Tijd voor een nieuwe dus.

Ik heb prepaid, wil dat graag zo houden aangezien ik nu €10,- per twee maanden kwijt ben :+ Ik kom uit op een Nokia Lumia 520 (ongeveer €100) óf Nokia Lumia 630 (€140).
Wie heeft ervaringen met een van de twee? :)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 02:42

Ik weet alleen dat de nokia met windows? Werkt en daardoor onderandere andere/weinig aps heeft.
Stalgenootje van mij is er niet zo tevreden over.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 04:08

Ja, is met WP ja. Ik heb zelf gekeken in de app atore en alle apps die ik nodig heb of wil hebben, staan er gewoon tussen. Voor mij dus type spookverhaal, vooral ook omdat ik zelf wel veel goed berichten hoor :).

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:13

Ik zit te twijfelen tussen de huawei ascend y530 en de motorola moto G.

Qua prijs verschillen ze nog al wat, maar als ik ze vergelijk zie ik niet veel verschillen. Kan iemand mij helpen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:58

Motorola moto G! Heb hem zelf en ben super tevreden!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:08

Ik heb de lumia 520. Erg fijn toestelletje. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik ben ook zeer te spreken over het windows besturingssysteem. Het werkt echt fijn en ik wil niet anders meer.
Het is wel een budgettoestelletje, dus wel wat uitgekleed. Geen geweldige camera en geen flitser enzo. Voor een luxe high-end toestel kan je beter voor een ander model gaan (925 of 1020, wauw die camera :oo ). Maar daar is de prijs dan ook naar.
Qua apps heb ik geen problemen. Alle 'grote' apps zijn er gewoon voor te krijgen. Maar voor een echte app lover is windows minder geschikt. Er is toch nog wel minder voor te krijgen (komt langzaamaan wel steeds meer bij hoor), en nieuwe apps worden pas als laatste voor windows telefoons gemaakt. Ligt er dus aan hoe erg je dat vind.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:37

Cerilene_ schreef:
Ik heb de lumia 520. Erg fijn toestelletje. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik ben ook zeer te spreken over het windows besturingssysteem. Het werkt echt fijn en ik wil niet anders meer.
Het is wel een budgettoestelletje, dus wel wat uitgekleed. Geen geweldige camera en geen flitser enzo. Voor een luxe high-end toestel kan je beter voor een ander model gaan (925 of 1020, wauw die camera :oo ). Maar daar is de prijs dan ook naar.
Qua apps heb ik geen problemen. Alle 'grote' apps zijn er gewoon voor te krijgen. Maar voor een echte app lover is windows minder geschikt. Er is toch nog wel minder voor te krijgen (komt langzaamaan wel steeds meer bij hoor), en nieuwe apps worden pas als laatste voor windows telefoons gemaakt. Ligt er dus aan hoe erg je dat vind.

Bedankt! Tja, ik ben niet bereid om meer dan €200 voor een mobiel te betalen dus dan zit ik inderdaad niet high-end. Geen probleem.
Hoe lang gaat de batterij mee gemiddeld?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:46

Sokje-6 en die motorala moto t oid die meerdere hier noemen?
Is wel wat duurder maar dacht ik onder die 200.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:47

Ik heb de mijne 166 euro betaald (8GB)

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:28

Ik doe hem elke avond in de lader. Bij intensief gebruik is hij dan ook bijna leeg. Dan zit ik er wel de halve dag mee op bokt bijvoorbeeld :o . Als ik hem alleen af en toe check is hij dan nog lang niet leeg. Ik vind het een fijn toestel naar zijn prijs.

Frits2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 08:55

Ik heb nu sinds 4 weken een Nokia Lumia 520 en ben er goed tevreden over. Het is mijn eerste Smartphone. IK ben geen gamer. De apps die ik ik wil gebruiken kan ik allemaal vinden in de Store. Het navigatiesysteem wat standaard bij de Nokia zit werkt prima. Windows phone werkt makkelijk. Deze maand komt de update naar Windows phone 8.1 uit en dan wordt het nog mooier. Whatsappen doe ik regelmatig en zonder problemen.
De kwaliteit van de camera is misschien niet zo als van een gewone fotocamera maar voor € 99,-- (Kijkshop)inclusief een gratis 2e cover kun je niet alles verwachten. Nokia heeft standaard 8GB opslagruimte. De meeste goedkopere toestellen hebben maar 4GB opslagruimte

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 09:07

Ik ben op zoek naar een telefoon die een processor heeft van rond de 1,2 GHZ (geen 1,0). Daarnaast moet het toestel 4 gb intern geheugen hebben. Liefst een android systeem. De rest maakt mij niet zoveel uit. Prijs is maximaal 170 euro.

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:08

sorry dat ik even binnen kom vallen. Morgen krijg ik de uitslag van mijn examens en als ik geslaagd ben mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken tot 230 euro ongeveer. Wat voor telefoon zouden jullie mij aanraden? Aangezien ik er best wat apps op wil denk aan instagram, snapchat, whattsapp en facebook.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:56

Laura_x_ schreef:
Ik ben op zoek naar een telefoon die een processor heeft van rond de 1,2 GHZ (geen 1,0). Daarnaast moet het toestel 4 gb intern geheugen hebben. Liefst een android systeem. De rest maakt mij niet zoveel uit. Prijs is maximaal 170 euro.

Misschien de motorola moto G?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 19:37

Laura_x_ schreef:

Motorola Moto G 8GB zal dan voldoen.

pietaaa schreef:
sorry dat ik even binnen kom vallen. Morgen krijg ik de uitslag van mijn examens en als ik geslaagd ben mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken tot 230 euro ongeveer. Wat voor telefoon zouden jullie mij aanraden? Aangezien ik er best wat apps op wil denk aan instagram, snapchat, whattsapp en facebook.

Kijk eens naar de Motorola Moto G 4G,voldoe opslag en uitbreidbaar geheugen, ook accurate software doordat Motorola als een van de eerste de nieuwste updates ontvangt.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:37

Valt helaas buiten mijn prijs, maar wel een erg mooie telefoon! ;)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:30

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:02

Quad schreef:
Kan je niet €1,88 extra missen?

Voor deze prijs heb ik hem nog niet zien staan, bedankt! :j

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:46

Graag gedaan! Het is ook een goed toestel voor die prijs en gaat nog wel even mee.

BBBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:54

Ik heb eindelijk de galaxy s5, en ben er heel erg blij mee! Alleen ik ben opzoek naar de instelling voor geluid harder te zetten als die in mijn 'zak' zit (in dit geval in mijn tas). Maar ik kan het nergens vinden, iemand enig idee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:25

Hallo :wave:

Ik zoek een nieuwe mobiel.
- Moet sowieso een groter scherm hebben dan 4.3 inch
- Goede beeldkwaliteit
- Minder dan €160,-
- Moet snel zijn
- Camera achter sowieso 5 megapixel

Ikzelf dacht de Huawei Ascend Y530, wat vinden jullie?

Daaggg :evaw: