Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
gaucho schreef:_San87_ schreef:Ik heb een paarse muur nu .
Het is echt een práchtige kleur .
Oeh, heel nieuwsgierig nu. Als ik mijn donkergroen ooit zat ben wil ik paars
Fair schreef:Aah heel mooi San, volgensmij een heerlijk kleed om overheen te lopen.
xLoki schreef:Oh die muur is heel gaaf _San87_ Kleed is ook vet!
Mag ik jullie vragen of jullie PVC of laminaat in de woonkamer/slaapkamers hebben? En waarom hebben jullie voor PVC/laminaat gekozen en bij welk bedrijf hebben jullie het gekocht?
xLoki schreef:Hoi! Zijn hier mensen met katten die ervaring hebben met trap bekleden met tapijt? Wat voor soort tapijt hebben jullie gebruikt? Ik kreeg van Carpetright bouclé aangeraden, maar de vloerenmeneer die ik vandaag sprak zei juist dat ik geen bouclé moest doen met katten.. I’m confused
xLoki schreef:Oh die muur is heel gaaf _San87_ Kleed is ook vet!
Mag ik jullie vragen of jullie PVC of laminaat in de woonkamer/slaapkamers hebben? En waarom hebben jullie voor PVC/laminaat gekozen en bij welk bedrijf hebben jullie het gekocht?
_San87_ schreef:Wij hebben besloten dat we boven overal hetzelfde laminaat gaan leggen. Ziet er toch het mooiste uit . We gaan het wel kamer voor kamer doen, het is toch best een uitgave . Parket is helemaal duuuuuur.
[ [url=m/i5ANUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hangt inmiddels ook plank nummer twee .
senna21 schreef:_San87_ schreef:Wij hebben besloten dat we boven overal hetzelfde laminaat gaan leggen. Ziet er toch het mooiste uit . We gaan het wel kamer voor kamer doen, het is toch best een uitgave . Parket is helemaal duuuuuur.
[ [url=m/i5ANUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hangt inmiddels ook plank nummer twee .
Wanneer jullie overal hetzelfde laminaat willen, is het dan niet beter om het in één partij te kopen? Anders zit je toch met kleurverschil , lijkt mij. Misschien kun je een flinke korting bedingen omdat je een grote oppervlakte koopt.
noviceh schreef:Wij hebben ook een beige (taupe) interieur. Gecombineerd met wit, grijs, groen, hout en metaal. Heel sober, maar voor ons warm en rustgevend Overigens doen wij niet mee met de visgraat vloer, stalen deuren en de upstairs traprenovatie, dus vallen buiten de trend Jouw interieur vind ik leuk om te zien San, maar ik word daar heel onrustig van. Leuk juist om verschillende stijlen te zien!
_San87_ schreef:Ik zat een beetje rond te neuzen op Pinterest/Insta en het is opvallend hoeveel mensen een beige interieur hebben. Overduidelijk een trend. Maar wel wat saai, imo .
De paars op onze muur bevalt zo goed dat ik m eigenlijk ook wel op de schouw wil... Nog wat meer kleur en dan springt ie er mooi uit .
Jennyj01 schreef:_San87_ schreef:Ik zat een beetje rond te neuzen op Pinterest/Insta en het is opvallend hoeveel mensen een beige interieur hebben. Overduidelijk een trend. Maar wel wat saai, imo .
De paars op onze muur bevalt zo goed dat ik m eigenlijk ook wel op de schouw wil... Nog wat meer kleur en dan springt ie er mooi uit .
Ik heb ook een beige basis is mijn huis. Dat is ook wel nodig want ik woon niet zo groot en heb hele kleurrijke schilderijen, kleden en accessoires in huis. Overigens is bij mij niet alles beige ik heb ook een oranje muur