Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar qua bouw zijn jullie toch niet zo heel lang bezig?
kunnen we daar vast tijdelijk slapen.
ben erg benieuwd. Ondertussen moet het spacken en sierpleister ook nog gebeuren. Onze stukadoor was ook erg aan het klungelen en is afgelopen zondag gevallen met fietsen en heeft wat gebroken. Dus stijl op sprong moesten we nog andere stukadoors vinden. Morgen komt er een heel ploeg spacken en volgende week zaterdag komt sierpleister eraan.
Ook de trap kunnen we nog mee aan de slag.
(zal daar binnenkort nog wel een foto van plaatsen)
ik ben ook heel benieuwd naar de rest van de woning en de afwerking van de muren enzo!
Eight schreef:Wauw super netjes Lietje! Heb je meer foto's?ik ben ook heel benieuwd naar de rest van de woning en de afwerking van de muren enzo!
Heeft iemand enig idee hoeveel m2 aan muren een gemiddelde rijwoning heeft..? Ik probeer een schatting te maken voor de kosten. Hoe gaan jullie de muren verder doen? Ik dacht aan glasvezelbehang, maar ben me er nog in aan het verdiepen
Eight schreef:Wauw super netjes Lietje! Heb je meer foto's?ik ben ook heel benieuwd naar de rest van de woning en de afwerking van de muren enzo!
Heeft iemand enig idee hoeveel m2 aan muren een gemiddelde rijwoning heeft..? Ik probeer een schatting te maken voor de kosten. Hoe gaan jullie de muren verder doen? Ik dacht aan glasvezelbehang, maar ben me er nog in aan het verdiepen

)
joliene schreef:Wij hebben ook een nieuwbouwwoning gekocht. Vind het leuk om ook mee te kletsen. Wij krijgen waarschijnlijk in oktober de sleutel.

, in ons vorige huis heeft dat ook bloed zweet en tranen gekost
Wat een pokkewerk was het omdat wit te krijgen...
Ik heb besloten om dat maar te laten doen, hij zegt het daarmee dekkend te krijgen. Ik ga niet de nietjes wegwerken voor nu, in principe wordt de zolder bij mij een wasruimte en opslagruimte en heb ik er voor gekozen om dit even met een soort 'quick fix' netjes te maken. Ik heb overigens ook een extra dakraam op zolder erin laten zetten, anders had er alleen een mini raam in gezeten, nu zit er ook nog een raam van 180 x 160 in ofzo.