Wij hebben ook alles van Histor Fijne verf en dekt goed.
Onze andere kleur muren moesten wel twee keer, maar dat komt meer omdat er structuur op de muur zit en er hier en daar nog wat groen (op de slaapkamer) en wit (in de woonkamer) door heen spikkelde
Op welke basis is de verf dat jullie hebben gebruikt? Ik had kleuren uitgezocht en toen verf uitgezocht aan de hand van de kleuren. Toevallig dat alle verf op basis van water is. Is dat standaard? Handig met het wassen van kleren e.d. natuurlijk! Alleen een doekje met water over de muur en even iets boenen en de verf is er af. Zelfs na een week drogen!
Ik had muurverf van het huismerk (Karwei geloof ik). Om meubels te verven is huismerk ook niet verkeerd. Maar liever op terpentine basis, dat dekt beter
Anoniem
Geplaatst: 13-09-13 08:58
Wat een verbetering!!!
Zondag het dressoir ophalen.
Voor
Na (op plek van stoeltjes komt dressoir, en de Pardoesen moeten van de muur)
Voor
Na (De gordijnen worden vervangen door van die paneelgordijnen van Ikea)
Voor
Na (op de muur komt een mooie bruintint, de kabels worden weggehaald (geen stroom op) en de stoeltjes/tafel ga ik wit maken)
Vind ik zelf ook. Straks nog een mooi kleed in de kinderhoek tegen de kou van de vloer.
Ik heb verder nog niks gedaan. Heb het in mijn eentje versleept, dit was genoeg hihi
1234
Geplaatst: 13-09-13 22:51
Ziet er goed uit Vonneke Veel rustiger
Pfoew wat is het lastig om kleuren te matchen met elkaar K ben aan het kijken voor een lap stof om mijn kast mee op te fleuren, maar er zijn zoooveel kleuren en printjes op lappen stof, dat ik door de bomen het bos niet meer zie xD K ga t sowieso via internet bestellen. (In de buurt niets gevonden en weinig tijd door school) Denk dat ik wel iets van de kleur rood erin terug wil laten komen omdat ik ook rode bureaustoel, rode bureaulamp, rode kussentjes en rode kuipstoel enzo heb. Weet niet of een effen kleur beter is of juist met een printje zoals dit http://www.onlinestoffen.nl/stoffen/bb-serie/