Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Net maar even wat geld van de rekening afgehaald voor de boodschappen zaterdag. Heb een flink bedrag gereserveerd mochten we veel producten kunnen kopen in de afprijzing.
Vandaag boodschappen gekocht bij de AH en het bedrag viel me toch best tegen. Iets meer dan 20,- voor 2x flesvoeding biologisch 3 2e halve prijs, pak vla, 2x AH pizza, biologische bananen 500 gram, biologische pindakaas.
dorientjuh schreef:Komende week weer Hamstereeeen bij de AH!![]()
Wat ik wil gaan halen:
2x 500 gram mager rundergehakt: 4,00 euro
Aranel schreef:Ik heb vanmorgen even wasmiddel ingeslagen bij de appie, 2e gratis dus da's een fijne aanbieding
Verder vind ik de vleeswaren (voor op brood) daar nog best duur! Goedkoopste salami die ik kon vinden was alsnog 2 euro nog wat en de pindakaas vond ik ook nog behoorlijk prijzig. Daarvoor ga ik dus mooi naar de Aldi de volgende keer, scheelt me toch echt te veel!
Chanen schreef:Ik word er steeds beter in om van een klein bedrag rond te komen voor de boodschappen. Ik pin nog wel elke week 20 euro en wat er over blijft gaat in een potje. Van dat geld kan ik dan een keer iets leuks doen, zonder dat het gelijk een aanslag op mijn bankrekening is.
kking schreef:Ik val hier even binnen.
Bij de Big Bazar hebben ze Robijn in de aanbieding voor 1.99 per fles vond dat niet duur.