Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:Je krijgt gewoon de garantie waar je recht op hebt, via de winkel waar je hem koopt.
Bij Simyo kan je inderdaad je abonnement wijzigen, wel omhoog niet omlaag dan waar je begon. Dus wil je komende maand iets meer, dan kan dat en kan je daarna weer terug, wil je de komende maand minder dan kan dat niet. Tenminste dat is wat ik er van begrijp.
Yvankaxx schreef:Ik zit wat in dilemma. Nadat ik htc had gebeld over de kuren die mijn telefoon had, zeiden ze dat het kon komen omdat mijn simkaart al 6 jaar oud is. Ik wilde al langer een simonly abbonement dus reden om dat door te zetten. Nu was ik tot de conclusie gekomen dat ik voor hollandse nieuwe zou gaan, totdat ik de recensies las.... vooral over de slechte klantenservice. Nu vind ik het wel wat 'eng' om daar een abbo te nemen, want je zit er wel een jaar aan vast.
Hebben jullie ervaring met hollandse nieuwe, of evt simyo?
barbar schreef:Hoi, ik heb een vraagje van mijn zusje, zijn heeft nu de ipfone 4 en mag binnenkort een nieuwe, nu zit zij te twijfelen tussen de 5s en de 5c, waar kan zij beter voor gaan?
barbar schreef:barbar schreef:Hoi, ik heb een vraagje van mijn zusje, zijn heeft nu de ipfone 4 en mag binnenkort een nieuwe, nu zit zij te twijfelen tussen de 5s en de 5c, waar kan zij beter voor gaan?
@quad, kan je mij vertellen wat de verschillen zijn? Mijn zusje doet ong alles op haar telefoon, haar comp laat ze meestal uit omdat ze het makkelijker vind om het even op haar telefoon te doen.
demo_love schreef:Hee, hier nog een mobielzoeker.
Ik zit te denken aan de samsung galaxy core. Heeft iemand die toevallig?
Tja, het gaat mij niet om de nieuwste snufjes, ik wil gewoon een kleine bel- en smsbundel met 500 of 1000 mb internet. En dat dus onder de 25 euro per maand.
Hoe zijn jullie ervaringen met andere merken dan samsung?
barbar schreef:barbar schreef:Hoi, ik heb een vraagje van mijn zusje, zijn heeft nu de ipfone 4 en mag binnenkort een nieuwe, nu zit zij te twijfelen tussen de 5s en de 5c, waar kan zij beter voor gaan?
@quad, kan je mij vertellen wat de verschillen zijn? Mijn zusje doet ong alles op haar telefoon, haar comp laat ze meestal uit omdat ze het makkelijker vind om het even op haar telefoon te doen.
Quad schreef:Ik moet je helaas teleurstellen maar de Huawei Ascend G525 is geen Dual sim.
Ik kan je wel aanraden om een Chinese telefoon te importeren, niet al te duur en gemiddeld genomen best goed.
Dual sim houdt in dat je je contacten per sim kan beheren, je kan aangeven, wanneer je belt of SMS, via welke sim je belt of SMSt, mobiel internet is op 1 van de twee simkaarten actief, niet op beide.
Yvankaxx schreef:Ik zit wat in dilemma. Nadat ik htc had gebeld over de kuren die mijn telefoon had, zeiden ze dat het kon komen omdat mijn simkaart al 6 jaar oud is. Ik wilde al langer een simonly abbonement dus reden om dat door te zetten. Nu was ik tot de conclusie gekomen dat ik voor hollandse nieuwe zou gaan, totdat ik de recensies las.... vooral over de slechte klantenservice. Nu vind ik het wel wat 'eng' om daar een abbo te nemen, want je zit er wel een jaar aan vast.
Hebben jullie ervaring met hollandse nieuwe, of evt simyo?
demo_love schreef:Poek schreef:Ik heb de Samsung galaxy core en ik ben er heel blij mee! Enig minpuntje is dat de batterij na een dag leeg is
Ah oké! Maar dat heb ik ook met de Samsung S plus. Helaas lijken de Samsungs daar allemaal een handje van te hebben.
Zijn jullie bekend met merken als Archos en Huawei?
LiiNd_Y schreef:demo_love schreef:Hee, hier nog een mobielzoeker.
Ik zit te denken aan de samsung galaxy core. Heeft iemand die toevallig?
Tja, het gaat mij niet om de nieuwste snufjes, ik wil gewoon een kleine bel- en smsbundel met 500 of 1000 mb internet. En dat dus onder de 25 euro per maand.
Hoe zijn jullie ervaringen met andere merken dan samsung?
LG nexus 5, Tele 2 abonnement 200 minuten en 1000 mb voor 25 euro per maand. Heb je een veel beter toestel
je kunt hem ook met 500 mb krijgen en dan 20 euro pm betalen. Dan betaal je eenmalig nog 62 euro (http://www.belsimpel.nl)