Monique heeft ook een heul groot huis + 'tuin' natuurlijk .
MoniqueT
Geplaatst: 28-01-11 20:41
Ze hebben ook heel veel vragen gesteld, via de telefoon op de keukentafel op de luidspreker. Serieuze vragen ... Had koffie en wat lekkers klaargezet
Sweetselina
Geplaatst: 31-01-11 16:37
Volgens mij is het meestal zo (bij het nieuwbouwproject waar wij vorig jaar ca. juli in geinteresseerd waren) dat de badkamer en keuken excl was. Daardoor wordt nieuwbouw voor ons dan weer te duur.
Het verschilt zo per project......... ken aantal nieuwbouwprojecten waar een luxe keuken inclusief is. Kortom, gewoon info opvragen van het project waar je interesse in hebt. Lijkt me anders dat je ook geen bod gaat doen.
Even klagen hoor.. We hebben ons ruim 2 weken geleden al ingeschreven bij de woningstichting [plaatsnaam], maar tot op heden nog geen post met inloggegevens ontvangen.. Erg irritant, daar we urgentie willen aanvragen en sowieso eigenlijk binnen een halfjaar op ons zelf willen wonen!
Nu zijn de plannen dus maar gewijzigd, en gaan we eerst bij mijn ouders boven wonen.. 2 kamers, 1 voor slaapkamer voor ons en de kleine, en de ander wordt woon/ leefkamer. 43 m2 intotaal, en dan is het toilet, badkamer en keuken gedeeld. Toch gaan we wel al een eigen koel/vries kast aanschaffen en boven neerzetten, net als een combi-magnetron. Zodat we eigenlijk alleen voor het gasfornuis naar beneden hoeven, scheelt toch wel een hoop! Helaas is dit een houten huis, dus alles wat wij boven doen en lopen horen mn ouders beneden, niet echt ideaal met een baby op komst..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-01-11 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt