Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik bedoelde het meer dat als ik het echt rendabel wil en mijn toeslagen niet meer wil dat ik dan voor 8 uur per week minstens 14 euro per uur zou moeten verdienen.
Bovendien zouden jullie aan mijn onderschrift moeten zien dat communicatie niet mijn sterkste vak is wegens mijn beperking dus graag daar rekening mee houden aub
purny schreef:Ik bedoelde het meer dat als ik het echt rendabel wil en mijn toeslagen niet meer wil dat ik dan voor 8 uur per week minstens 14 euro per uur zou moeten verdienen.
Bovendien zouden jullie aan mijn onderschrift moeten zien dat communicatie niet mijn sterkste vak is wegens mijn beperking dus graag daar rekening mee houden aub
OleJon schreef:Oktober
13m3 verbruikt
231 KW stroom verbruikt.
333 KW opgeleverd.
Met extra bijverdienen moet je ook voorzichtig zijn.
Op het einde van de rit kun je belasting technisch nog er wel op achteruit gaan
MyWishMax schreef:Ik zou voor alles mijn bed uitkomen, als ik het zou kunnen
Gewoon weer wat kunnen betekenen, je nuttig voelen, sociaal contact en eindelijk weer eens geen vooroordelen over bankhangen en dat je maar dankbaar moet zijn dat werkende dat voor je betalen. Maar helaas...
Ik laad mijn rolstoel ook al een tijdje zo min mogelijk op. Moet even bekijken hoeveel hij kost met opladen, maar hij is snel leeg dus ga naar minder dingen waar ik hem nodig heb. Wel eens jammer, maar wel een bewuste keuze.
Relaxed schreef:Met een hoog salaris is het niet nadelig, je houdt er alleen per saldo steeds iets minder aan over. Maar je houdt er sowieso wel nog aan over. Bij een laag inkomen met toeslagen kan het echt nadelig zijn omdat je per saldo moet inleveren als je teveel gaat verdienen.
Ik heb dat voor een collega eens uitgerekend, conclusie was dat meer werken voor hem niet loonde en zelfs netto slechter uitpakte doordat hij in toeslagen erop achteruit zou gaan..
Dat is het probleem in Nederland, (meer) werken loont lang niet altijd.
MyWishMax schreef:13m3 gas en 149kwh in oktober. Best netjes, vorig jaar 200kwh en 23m3. November vorig jaar was 87m3 en 204kwh
Purny, het gaat niet om thuiswerken of niet. Ik kan helemaal niet werken, zeker geen 'zwaar' werk. Op dit moment en de afgelopen jaren mag ik geen eens vrijwilligerswerk doen van een paar uur per week. Geld zou mij niks kunnen schelen, gewoon het kunnen zou ik al dolgelukkig mee zijn.