Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_Flo schreef:Zijn er mensen die nog naar de open huizen dag gaan? Ik ga naar twee klushuizen kijken, normaal niks voor mij maar zie hier wel veel potentie. Mijn vriend kan niet mee dus mocht het interessant zijn en niet verkocht gaan we samen nog een keer terug.
MarjanB schreef:Dat is idd erg kort dag! Kan je met t bieden zien wat anderen bieden?
chevax schreef:Hier gisteren verschillende koppels over de vloer gehad. Waren allemaal enthousiast. Wie weet gaat er iemand op door.
Berdien schreef:Wij gaan morgen kijken, zonder makelaar dus.
Lees net in de advertentie dat online bieden van as dinsdag tot as woensdag kanDus dan hebben we 1-2 dagen om erover na te denken. Ik vind het maar een bizarre gang van zaken, zeker nu de markt echt zo hysterisch niet meer is. Nou ja, morgen dus in ons eentje door dat huis en dan maar zien wat we er van vinden.
L_Flo schreef:Wij zijn ook bij een ander huis nog wezen kijken, onverwacht heel leuk. Waren in totaal zeven mensen geweest. Mijn vriend probeert maandag nog een bezichtiging met de makelaar te regelen. Spannend allemaal! Te leuk om te laten schieten maar wel heel snel. Ook de vraag of we op de vraagprijs gaan bieden of iets eronder, staat al drie maanden te koop. En ik heb geen idee hoe serieus die andere kijkers zijn.
ZwarteHeks schreef:Meningen verschillen zie ik over hoe ver het fietsen is...Mijn vriend moet minsten 3 dagen in de week naar kantoor, in het voorjaar en zomer prima te doen, maar met het weer van de afgelopen weken is dat geen pretje. Hij heeft alle uitrustig ervoor, maar 's middags een nat regenpak weer aantrekken om naar huis te gaan is geen pretje, en dan weer zeiknat worden, nu 20 minuten lang, maar bijv. vanaf Bergeijk 35-40 minuten. Ik snap hem wel hoor.
We gaan toch bieden voor het huis in Valkenswaard aan de Brouwerijdreef. Slapeloze nacht gehad met wikken en wegen, maar de locatie, prijs en goed geisoleerd met zonnepanelen scheelt enorm. We gaan zien of het genoeg is of niet.
En niet iedereen kan zomaar naar het noorden verhuizen.ASML is een gigantisch high tech bedrijf, waar je toch wel wil zitten als je jaren lang aan de universiteit hebt gezeten. Ze betalen ontzettend goed he, tis nauwelijks tot niet te vergelijken met andere bedrijven. Scheelde gewoon 20k per jaar in salaris vergeleken met Philips.