Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:44

F_inley schreef:
Nee ze berekenen het echt per fles tenzij je een x mazzel hebt. Bij mij inmiddels alles goed gekeurd dus zal morgen wel uitbetaald worden

Ik heb geen mail nog gekregen. Wat is de afzender ? Zoek ik in spam

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:53

Robijn wasmiddel en wasverzachter is altijd wel ergens in de aanbieding. Vorige week nog bij de Aldi, regelmatig trouwens, en bij de Plus.

mystery1980

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:19

Er was ooit een app waar je de prijzen van diverse supermarkten kon vergelijken, bestaat dat nog?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:28

Ik ben bij 3 kruidvats geweest en allemaal hadden ze geen Robijn meer in de juiste versie/verpakking. Helaas dus! Nu maar eens in de gaten houden of ze hem ergens anders in de actie hebben. Heb nog veel wasmiddel op voorraad, maar helemaal gratis laat ik het niet aan mn neus voorbij gaan ;).

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:56

briitje schreef:
F_inley schreef:
Nee ze berekenen het echt per fles tenzij je een x mazzel hebt. Bij mij inmiddels alles goed gekeurd dus zal morgen wel uitbetaald worden

Ik heb geen mail nog gekregen. Wat is de afzender ? Zoek ik in spam

Via scoupy kwam de mail van robijn

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:09

Alwiene schreef:
_Kellyy schreef:
Ik heb hier een fles van Robijn 735 ml voor normaal €6,99 bij Kruidvat, nu voor€3,99 en ging nog 20% stapelkorting af. Had hem voor €3,20.

Gelijk een aantal voor anderen meegenomen (wel een aparte bon). Heb bij mijn broertje alleen mijn e-mailadres gebruikt, maar wel zijn naam, adres en rekeningnummer.. We gaan het zien. :-D

Dus je hebt 2x ingediend op 1 emailadres? Dat is vragen om problemen, waarom heb je niet even een aparte email aangemaakt dan?

Gelukkig zonder problemen alles goedgekeurd. :-)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:47

Lang niet meegepost want woonde bij mijn ouders dus minder bezig met de boodschappen.

Nu weer terug. Vandaag 2x scoupy gehaald, en 2 robijn bij de Kruidvat.
Hoe ik voor mezelf probeer te besparen op het moment is vooral op broodbeleg, niet teveel keuze halen en dan gaat het ook minder snel over datum (want is dan op).
Ik heb hier een Lidl, jumbo en AH dus dat is wel fijn :)

Morgen komt mijn Stockon bestelling met de code van een :)
Vooral schoonmaak middelen enzo besteld

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 16:40

Zie dat ik hem ook heb inderdaad. Naar staat in spam. en krijg scoupy niet uit de spam map. Overigens ook nog niet goedgekeurd.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 16:48

Ik heb nog steeds geen scoupy mails ontvangen, ook niet in de spam, terwijl het wel goedgekeurd is.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 17:08

Hier is de robijn ook goedgekeurd dus die uitbetaling zal ook snel zijn En heb gewoon ook scoupy mails gehad deze week en daar is ook alles goed gekeurd en al uitbetaald.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 19:38

Net robijn afgekeurd omdat er “ niet het juiste product” is gekocht...

Had voor mijn vriend ook ingediend en die is goedgekeurd.. ( 2 aparte bonnen) en heb wel de juiste gekocht,

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 19:57

Ik wil net via stockon nog eens boodschappen bestellen, omdat ik nog stocktegoed heb.
Maar kom niet verder in het bestelmenu.
Heel vervelend.

Morgen ook even kijken voor de robijn actie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:42

kelliiee1993 schreef:
Ik wil net via stockon nog eens boodschappen bestellen, omdat ik nog stocktegoed heb.
Maar kom niet verder in het bestelmenu.
Heel vervelend.

Morgen ook even kijken voor de robijn actie.

Hey wat raar. Je maakt niet dezelfde fout als ik he, dat je op Eenmalig klikt en dan verwacht dat ie vanzelf verder gaat? Want dat dacht ik de eerste keer laatst toen ik opnieuw bestelde (eerder was die optie er niet) en duurde ff voor ik door had dat je helemaal omlaag moet scrollen naar 'verder' :+

Iedereen trouwens die via mijn code besteld heeft echt super bedankt, ik hoop dat iedereen blij is met zijn boodschappen met korting, ik ben in ieder geval enorm blij met mijn korting, begon van de week ineens 'te lopen' en bij elk mailtje dat ik 10 euro Stocktegoed erbij heb spring ik weer een gat in de lucht :D

Ben op dit moment weer aan het puzzelen met mijn vermoedelijke intoleranties, en als daar wat uit komt zal een flink deel van mijn voorraad voor mij waarschijnlijk niet bruikbaar meer zijn. Dan is het toch wel heel fijn om met een mooie korting die aan te kunnen vullen met dingen die ik dan wél kan eten <3

@Kelly, super dat het gewoon goedgekeurd is, ik denk wel dat je geluk gehad hebt en zou het er een volgend keer niet op wagen als je zo makkelijk een extra mailadres kan maken. Aan de andere kant: ze zijn wel slordig hoor. Ik had voor mijn partner dit keer ingediend op een mailadres wat niet hetzelfde is als haar Scoupy mail, krijgen we meteen een mailtje van goh wat leuk, welkom bij Scoupy.. uhm, ja want een mailadres zegt veel meer dan een naam, adres en geboortedatum natuurlijk he :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:46

Banyu schreef:
Is de stockon echt alleen via app te doen? Vind momenteel via laptop fijner..

Helaas is het alleen in de app, ik vind dat ook vervelend. Daarom van de week aan het zoeken geweest naar een oplossing. Een echte oplossing heb ik niet gevonden, maar wel iets wat voor mij wel een beetje werkt. Ik heb eerst geprobeerd met een Android simulator op de pc (2 zelfs) maar dan zei de Playstore dat mijn versie niet geschikt was, helaas pindakaas. Ik heb nu een programma op mijn PC gezet, genaamd Vysor, waarmee ik mijn mobiele telefoon kan besturen vanaf mijn pc. Die koppel ik dus aan via USB, geef de benodigde toestemming en daarna zie ik op mijn pc/laptop hetzelfde als op mijn telefoonscherm. T is dus geen web interface, maar gewoon hetzelfde als op je telefoon, maar je kan wel je toetsenbord en muis gebruiken en ik vind het wel rustiger beetje rondkijken op die manier :)

Ik vind het onder andere handig omdat ik makkelijk kan switchen naar mijn browser om even te kijken wat iets bij AH of Jumbo kost enz.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:10

@Alwiene,
Hahah nee die fout had ik niet gemaakt, kon de knop verder inderdaad ook niet vinden := maar toen ik hem gevonden had deed de hele knop het niet.
Maar heb besteld nu!

Ik las iets in je berichtje over toleranties.
Wanneer je een doktersadvies hebt hiervoor kun je een dieetbevestiging aanvragen en kun je bij je belastingaangifte geld terug krijgen voor speciaal eten/drinken.

Zou je even op internet moeten zoeken hoe of wat. Met mijn lactose-intolerantie krijg ik tot 200 per jaar terug, wel inkomensafhankelijl.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:27

cobiie schreef:
Banyu schreef:
Komendr actie van robijn bij kruidvat is 2 voor 7€, dus zou betekenen dat je dan 2 voor €2 betaald uiteindelijk..

3,50 voor 2 flessen waarschijnlijk na aftrek korting, maar als je geluk hebt 2 euro idd.

Niet toch? Want het mag icm korting. Stond er bij deze keer.
En dit is 1 aanbieding. Lijkt mij dus €2,
Toch :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:01

just_kiki schreef:
Niet toch? Want het mag icm korting. Stond er bij deze keer.
En dit is 1 aanbieding. Lijkt mij dus €2,
Toch :=

Nee cobiiie heeft gelijk hoor. Korting mag, maar wordt wel verrekend. Dus in dit geval 7 euro voor 2 flessen, dus 3,50 per fles. Je krijgt 1 fles vergoed met een maximum van 5 euro. 1 fles kost 3,50 in deze berekening dus dat krijg je vergoed en de rest betaal je zelf :)

@Kellie, ik ben het zelf aan het uitzoeken en weet dat het heel beperkt is wat voor intoleranties er erkend worden voor dat soort regelingen. Maar wel heel erg bedankt voor het meedenken!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:33

Vandaag hier bij de kruidvat, was toch nog de fles van Robijn 3,99
Dus heb maar 2x dat meegenomen, ipv 2 voor 7€, want dan hebben we nu zelfs 2 gratis!
Ben benieuwd, moet nog goedgekeurd worden! Ook even de Campina yoghurt gelijk meegenomen, en ingediend!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:57

Vrijdag de sprite al ingediend, en aangezien het 14 dagen kon duren, heb ik het zojuist teruggestort gekregen! Dat is wel snel.. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:04

Oh ja Coca Cola kán af en toe heel snel zijn, LOL. Fijn dat je toch nog geslaagd bent voor de Robijn!

Ik had te lang getwijfeld over mijn nieuwe Stockon bestelling, wilde voor morgenavond bestellen maar die zat nu al vol. Maar nu komen ze woensdagavond :)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:29

Ik ben vandaag de Robijn vergeten mee te nemen.
Maar helaas dan niet :=
Heb nu via stockon al wasmiddel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:40

Vandaag de speculaascake en marmercake kunnen scoren, hadden bewust op 1 account nog niks ingediend daarin.

Omdat we toen we het al kochten, ze aan de kassa bij 2 pakken een fout maakte en maar 1x scande. Dus dan heb je in feite ook 1+1 natuurlijk. :). En zo konden we het nu nog een keer halen! :D

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:58

Hoe vaak heeft Stockon nieuwe aanbiedingen?
Ik zie nu al twee weken dezelfde aanbiedingen?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:18

De Robijn was bij de ah 8 euro?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:34

Die Etos app is ook niet veel verassingen zeg.. enkel 5 puntjes bij aankoopp.. ook leuk hoor maar de verassingen waren leuker de vorige keer