F_inley schreef:Nee ze berekenen het echt per fles tenzij je een x mazzel hebt. Bij mij inmiddels alles goed gekeurd dus zal morgen wel uitbetaald worden
Ik heb geen mail nog gekregen. Wat is de afzender ? Zoek ik in spam
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:_Kellyy schreef:Ik heb hier een fles van Robijn 735 ml voor normaal €6,99 bij Kruidvat, nu voor€3,99 en ging nog 20% stapelkorting af. Had hem voor €3,20.
Gelijk een aantal voor anderen meegenomen (wel een aparte bon). Heb bij mijn broertje alleen mijn e-mailadres gebruikt, maar wel zijn naam, adres en rekeningnummer.. We gaan het zien. :-D
Dus je hebt 2x ingediend op 1 emailadres? Dat is vragen om problemen, waarom heb je niet even een aparte email aangemaakt dan?
kelliiee1993 schreef:Ik wil net via stockon nog eens boodschappen bestellen, omdat ik nog stocktegoed heb.
Maar kom niet verder in het bestelmenu.
Heel vervelend.
Morgen ook even kijken voor de robijn actie.
Banyu schreef:Is de stockon echt alleen via app te doen? Vind momenteel via laptop fijner..
cobiie schreef:Banyu schreef:Komendr actie van robijn bij kruidvat is 2 voor 7€, dus zou betekenen dat je dan 2 voor €2 betaald uiteindelijk..
3,50 voor 2 flessen waarschijnlijk na aftrek korting, maar als je geluk hebt 2 euro idd.
just_kiki schreef:Niet toch? Want het mag icm korting. Stond er bij deze keer.
En dit is 1 aanbieding. Lijkt mij dus €2,
Toch