Miezer hier miezer daar,Hopeloos nat wordt alles, echt waar.....Kampioenschap met je kin je plu vasthouden is geopend.
Hmmm... ik trek liever mijn zuidwester aan. Hondenpoep opruimen is zo moeilijk met een plu in de hand of onder de kin...
Net toen ik met mijn honden ging wandelen was het droog, mssr het is erg grijs. Maar zeker niet koud.
esje01 schreef:Het is echt nat.Wat een hoge lucht vochtigheid De hele dag miezer, regen Bah bahJa miezer. Helaas niet nat genoeg thuis gekomenn om warme choco te krijgen
Veulen84 schreef:Ik zag de zon, echt hoor ik zag hem Echt? Nu al? Ik ben net wakker dus ik heb niks gezien
drawerlover schreef:Veulen84 schreef:Ik zag de zon, echt hoor ik zag hem Echt? Nu al? Ik ben net wakker dus ik heb niks gezienDat was gister hoor.
gohya schreef:Veulen84 schreef:Ik zag de zon, echt hoor ik zag hem Dat was gister hoor. Voor vandaag wil het nog niet zo erg lukken. Maar het is tenminste droog.
Ze beloofden al de hele week dat de zon zou komen,en hij is er geen enkele dag geweest hier.Nu weer morgen de zon,nou ben heel benieuwd.
de zon, ik was bijna vergeten hoe dat eruit zag. Ik ging om half 8 met mijn paard het bos in in de mist en kwam terug met zon