Sonja_vR schreef:Dammie, waar en naar wat wil/ben je op zoek?
Ik zoek in het Gooi (yep, duur gebied) een huis met minimaal drie kamers, een tuintje, op redelijke afstand van OV (trein liefst) en geen gedoe om mijn auto kwijt te kunnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dammie1 schreef:Sonja_vR schreef:Dammie, waar en naar wat wil/ben je op zoek?
Ik zoek in het Gooi (yep, duur gebied) een huis met minimaal drie kamers, een tuintje, op redelijke afstand van OV (trein liefst) en geen gedoe om mijn auto kwijt te kunnen.
Liezel1 schreef:Ik ben een beetje bang dat ik dan minder goed de ruimte in kan schatten.
Dat een kamer behoorlijk groot lijkt, maar dat het eigenlijk helemaal vol staat als je er een 2persoonbed neerzet, zeg maar...
Is het vreemd om foto's te maken tijdens de bezichtiging en om een meetlint mee te nemen?
dammie1 schreef:secricible schreef:Hier nog steeds geen enkele kijker. Het huis staat al 3 jaar te koop en niet 1 serieuze kijker gehad, ik word er echt moedeloos van, pff...en er staat zoveel leuks te koop!
Heb je helemaal geen kijkers gehad? Dat is wel erg zeg![]()
Als je wil, stuur dan de funda link naar mij op, dan kan ik als buitenstaander mijn mening geven.
Ik heb voor mijn eigen appartement een verkoopstyliste ingeschakeld. Dat levert zo'n drie kijkers per jaar op en nog geen één koper, maar het is tenminste wat.