Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:ja, wasbare luiers
dus wij hoeven niet elke x luiers te kopen, scheelt zo enorm veel + de kleine was met 4 mnd 's nachts al zindelijk
verder zit alles daarbij in ja, is maar net waar je koopt. Laatst wasmiddel 1+1 gratis, daarbij is ons water zo zacht dat ik maar een half dopje hoef te gebruiken.
Enigste wat ik niet meegeteld heb is scheermessen van manlief, toch wel zo'n 20 p.mnd. Maar die koopt die altijd zelf, die zie ik niet.
Oh en ik gebruik geen maandverband of tampons, heb de meluna cup, scheelt ook weer geld
je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wilt!
nientje78 schreef:Hier 60 euro voor 3 personen (waarvan kind nog in de lueirs,maar die haal ik van de kinderbijslag)
Hier zit dan wel voor 1 hond en 2 katten voer bij in en grit + voor 1 kat nog medicijnen.Aranel schreef:Sowieso ga ik voor grote inkopen naar de Aldi, die is hier in de buurt en de AH is op loopafstand dus dat zullen mijn vaste supermarkten worden gok ik.
Als je bij de Appie goed op de prijzen let kun je net zo goed daar alles halen
Is net zo duur als de aldi,soms nog wel iets goedkoper vind ik.
Als ik zie wat sommige uitgeven bij de Aldi en wat er dan in de kar ligt,kun je net zo goed naar de Appie gaan.
Maar die keus is natuurlijk voor iedereen anders
Voor vlees ga ik wel elders heen,die vind ik bij de appie te duur.
mysa schreef:Lees net een goede tip, bedenk zonder in je kar te kijken bij de kassa, wat er in hoort te liggen. Vergeet je iets dan is dat waarschijnlijk een overbodige aankoop.