Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als ik zie wat ik bij de eerste vijf huizen 'accepteerde' en waarmee ik eindelijk akkoord ben gegaan, daar zit toch wel een fors verschil in
Je kunt het huis zeker serieus bekijken, maar een brede oriëntatie vind ik toch wel heel belangrijk
Zeker omdat er in jullie prijsklasse best veel te krijgen is.
Als we het niet voor de gewenste prijs kunnen krijgen dan doen we het niet, dan hebben we namelijk geen geld meer om het op te knappen. Volgende week staat de tweede bezichtiging gepland! Verder houden we de sites (funda met name) natuurlijk goed in de gaten!
avaluna schreef:MoniqueT schreef:Ha, niks hoeft binnen 3 maanden, maar zekerheid is erg prettig.
Ha, ja, ik laat het haar cadeau geven en dan krijgt ze het van me terug na verkoop, want hun huis staat ook te koop
Hahaha, ik wens jullie veel succes en ik hoop van harte dat ook jullie huis snel verkocht gaat zijn!
de kijkers hadden geen interesse, kennelijk is hun smaak volledig anders dan de onze en ze vonden er dus te veel werk aan zitten. too bad, moving on 
) afgezegt tot nadere orde ligt geheel aan de notaris dat het afgezegt is de eigenaar van de woning vond het ook erg vreemd.