Achterom schreef:Ik zou vriendlief een ebike geven denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZwarteHeks schreef:Jaja, badkamer uitgebreidt en er is toen ook een beslissing gemaakt om een krakmikkige "balkon" te bouwen. De makelaar moest er zelf ook om lachenDie zei "Bij dit huis moet je de potentie zien en voor de ruimte gaan..."
Deze gaat nog wel eventjes op de markt blijven denk ik.
Achterom schreef:Ik vind beide huizen verschrikkelijk, mag dat ook?
Pfff, wat een geld voor een rijtjeshuis.
Dat mag, ik heb liever ook een mooi villa met zwembad en wat stallen met grond.Maarja, dankzij ASML zijn de prijzen hier enorm gestegen en is een redelijk huis niet meer te betalen. Dit is bijzonder " goedkoop" voor een rijtjeshuis dichtbij Eindhoven.
Deze hebben we dinsdag gezien, ik was opslag verliefd bij binnenkomst, zoveel ruimte en licht. Maar vriendlief vindt het te ver fietsen.![]()
https://www.funda.nl/koop/bergeijk/huis ... pakker-19/
Voor het huis waar we op gaan bieden, zullen we denk ik wel minstens 15k over moeten bieden, als we echt willen "winnen". Huis is uit de jaren 80, zouden jullie een bouwtechnische keuring laten uitvoeren (mocht ons bod worden geaccepteerd natuurlijk)?
idinn schreef:Hoe ver is het fietsen? Anders een e-bike of speedpedelec?
Mars schreef:Ik word helemaal eng van al die vlakke kale tuintjes. Lijkt me idd bloedheet en het is toch net een basketbalveld? Onze nieuwe tuin is het tegenovergestelde nu (soort oerwoud met bomen van 5 meter en grasveld) en die schonen we nog wel wat op maar die blijft toch echt zo groen als het maar kan.
Het is toch heerlijk om vogels, egels, vlinders en andere beestjes in je tuintje te zien leven? Ik snap al die tegelliefhebbers niet.
eilleen333 schreef:Toch is afstand soms wel super belangrijk. Ik zoek dus ook een huis, binnen een half uur van Zwolle. Kampen valt voor mij af, want die N50….. ik haat die weg, altijd gedonder daar en de alternatieve route duurt ook eindeloos voor mijn gevoel. Dus ik ga daar echt niet vrijwillig 7 dagen per week overheen. Nee, sorry… dan kijk ik wel even verder nog…
Wil sowieso zuidelijk van de IJssel blijven.
Eulogy schreef:Zuidelijk van de IJssel? Bedoel je niet andersom?
Nee hoor grapje, maar ik snap ook best wel dat je valt over 12km. Ik wilde ook op fietsafstand van een intercity station wonen, dat was voor mij ook wel echt een harde eis.
Aan de andere kant, als het voor werk is, is er lijkt me wel een mouw aan te passen. Zeker als je dan goedkoper kunt kopen. Wat vind je verder van de locatie?
Simbaa schreef:Twaalf km fietsen is echt niet niets, ook op een elektrische fiets. Ja best leuk in de zomer, maar ik zou toch ook goed chagrijnig worden in een natte herfst of koude winter.
Vind dat daar wel makkelijk overheen wordt gestapt hier!
Achterom schreef:Simbaa schreef:Twaalf km fietsen is echt niet niets, ook op een elektrische fiets. Ja best leuk in de zomer, maar ik zou toch ook goed chagrijnig worden in een natte herfst of koude winter.
Vind dat daar wel makkelijk overheen wordt gestapt hier!
Ik ga er vanuit dat diegene sowieso al fietst, dan maakt het echt niet zoveel uit of het nu 6 of 12 kilometer is.... zeker niet als er ook nog een ebike is.