We liepen er spontaan tegen aan. Waren helemaal niet opzoek naar een andere bank

We hebben hem nu bijna 4 jaar. Hij wordt helaas wel iets minder mooi nu.
Ik hou niet van doorleefd leer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiim schreef:Vind iemand het leuk om mee te denken? Wij willen uitbouwen op de keuken+ zitkamer. We willen 4 slaapkamers behouden en bij voorkeur een grote badkamer met een raampje. De huidige bovenverdieping grenst met de rechterkant volledig aan de buurvrouw.
[ [url=m/NHRZ3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Benedenverdieping
[ [url=m/Dv0ncI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Huidige bovenverdieping
Ik heb zelf al wat tekeningen gemaakt maar ben heel benieuwd naar nieuwe inspiratie! Ik kom namelijk steeds op ongeveer hetzelfde uit.
xLoki schreef:Hoi! Zijn hier mensen met katten die ervaring hebben met trap bekleden met tapijt? Wat voor soort tapijt hebben jullie gebruikt? Ik kreeg van Carpetright bouclé aangeraden, maar de vloerenmeneer die ik vandaag sprak zei juist dat ik geen bouclé moest doen met katten.. I’m confused
xLoki schreef:Hoi! Zijn hier mensen met katten die ervaring hebben met trap bekleden met tapijt? Wat voor soort tapijt hebben jullie gebruikt? Ik kreeg van Carpetright bouclé aangeraden, maar de vloerenmeneer die ik vandaag sprak zei juist dat ik geen bouclé moest doen met katten.. I’m confused
SjakieXX schreef:_San87_ schreef:Ik heb een groot rond hoogpolig olijfgroen vloerkleed besteld voor in de woonkamer. Ik ben zo benieuwd hoe hij gaat zijn.
Oeh, ik ben heel benieuwd naar een foto als je hem t.z.t. hebt ontvangen!
Kiim schreef:Vind iemand het leuk om mee te denken? Wij willen uitbouwen op de keuken+ zitkamer. We willen 4 slaapkamers behouden en bij voorkeur een grote badkamer met een raampje. De huidige bovenverdieping grenst met de rechterkant volledig aan de buurvrouw.
Benedenverdieping
Huidige bovenverdieping
Ik heb zelf al wat tekeningen gemaakt maar ben heel benieuwd naar nieuwe inspiratie! Ik kom namelijk steeds op ongeveer hetzelfde uit.
MarliesV schreef:Kiim schreef:Vind iemand het leuk om mee te denken? Wij willen uitbouwen op de keuken+ zitkamer. We willen 4 slaapkamers behouden en bij voorkeur een grote badkamer met een raampje. De huidige bovenverdieping grenst met de rechterkant volledig aan de buurvrouw.
Benedenverdieping
Huidige bovenverdieping
Hoe drastisch wil je verbouwen?
Makkelijkste zou zijn: slaapkamer 4 doorloop/bergruimte van maken en dus betrekken bij de overloop.
Dan de 4e slaapkamer boven de keuken en de 2e slaapkamer naar achter boven de kamer uitbouwen en eventueel aan de kant van de huidige badkamer een inloopkast realiseren, anders is die kamer net een balzaal.
Huidige badkamer sauna van maken, ombouwen voor de wasmachine ed of als kast voor de slaapkamer rechts onder?
MarliesV schreef:Oh ook goedemorgen, ik heb meer koffie nodig! Die zat in mijn hoofd op de plek van de 4e slaapkamer maar die heb je dan niet meer natuurlijk. Hmm ook geen oplossing.
_San87_ schreef:Wij (partner en ik) houden van hout. Maar dat is wel duidelijk, denk ik.
DewiRox schreef:_San87_ schreef:Wij (partner en ik) houden van hout. Maar dat is wel duidelijk, denk ik.
Komen allemaal leuke foto's van jou langs San, ben ook erg benieuwd naar het kleed dat binnen komt!
Ik ben ook gek op hout en kan in mijn nieuwe huisje mijn hart ophalen wat hout betreft;
[ [url=m/A8og9V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik huur een 'tiny house'. Volledig van hout, zonnepanelen en warmtepomp, 'grote' tuin. Echt ideaal zo in de stad! Inrichting wordt steeds meer af. Alleen nog opzoek naar passende gordijnen en dingen voor aan de muur.
DewiRox schreef:Het is een huurhuis en het hout mag niet geschilderd worden. Wel zit er in de woonkamer een muur die we licht blauw geverfd hebben en in de slaapkamer is de grootste muur terracotta geworden. Het sauna gevoel valt mee! Gelukkig is het plafond vrij hoog. Het voelt nog steeds elke dag als een vakantiewoning. Zo tiny is het ook niet, hebben in totaal 54m2 (verdeeld over 2 verdiepingen)
.