Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:black_kelpie schreef:Deze wil ik eigenlijk alleen om de naam al hebben![]()
[ [url=m/XQNEAn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha! Mijn caladium knol is nog niet uitgekomenBen bang dat ik een dode knol gekocht heb (was pittig duur) maar aan de andere kant is het amper voorjaar dus moet ook gewoon even geduld hebben.
Emmaa_ schreef:Ik moet allebei mijn Dieffenbachia's echt zo nodig verpotten... Ze groeien echt veel te hard en ze beginnen nu ook echt beetje ongelukkig te worden in hun huidige huisjes. Maar wil voorlopig echt even niet naar het tuincentrum
Edit: oeeeeh San whale fins![]()
Zo mooi vind ik die!
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Die epi kun je nu makkelijk stekken, groeit enorm hard nu de zon weer komt.
Pffff ik heb geen potgrond en al m’n planten moeten nieuwe potgrond en verpot/ gescheurd worden.
Ik kan niet naar t tuincentrum want m’n kind hoest en snottert.
Bestellen.
_San87_ schreef:leeslampje schreef:Oh sorry, niet gezien (en niet aan gedacht om terug te zoeken). Dankjewel magda!
Is niet erg joh.
't Is dus een Calathea whitestar, een plant die het liefst in half schaduw staat en afkomstig is uit het regenwoud, dus een hoge luchtvochtigheid wil, maar ook warmte, dat hebben we in de badkamer.
Dus ik hoop dat het haar bevalt op die plek.
Spirit schreef:
verootjoo schreef:_San87_ schreef:
Bestellen.
Waar kan je potgrond bestellen?
Ik bestel echt alles, maar potgrond nooit
Luxorvalkje schreef:_San87_ schreef:
Is niet erg joh.
't Is dus een Calathea whitestar, een plant die het liefst in half schaduw staat en afkomstig is uit het regenwoud, dus een hoge luchtvochtigheid wil, maar ook warmte, dat hebben we in de badkamer.
Dus ik hoop dat het haar bevalt op die plek.
Die van mij staat nu op het zuiden voor het raam, halverwege de kamer was ie niet happy
Spirit schreef:
Die vind ik wel leuk
_San87_ schreef:Komen die verwarmingsbuizen toch nog mooi uit.
_San87_ schreef:Ik heb nu voor het eerst planten besteld, juist omdat ik een wat zeldzamere soort wilde en de exemplaren in het tuincentrum niet mooi waren... Ik heb hele goede recensies gelezen over het bedrijf, dus ik durfde het wel aan, ook na navraag hier.
Het scheelde ook de helft in aanschafprijs, dat woog ook mee.
Emmaa_ schreef:Haha ik ben echt extreem verslaafd aan planten bestellen. Ik woon alleen vier hoog zonder lift dus mijn pakketbezorger wordt regelmatig pissig als ik weer eens potgrond of een hele bups terra cotta potten laat komen
Emmaa_ schreef:_San87_ schreef:Oh, dat vind ik wel terecht hoor... Zou dat zelf gewoon beneden gaan halen en niet een ander ermee laten slepen, dat zware spul.
Oh ja zeker hoor. Ik geef ook altijd netjes aan dat ik het beneden kom halen en dat ze het in de hal mogen laten staan.