Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naamloos1 schreef:Vanmorgen overigens ook een verrotte kiwi gegeven aan een medewerker daar, maar dan durf ik toch niet te beginnen over een gratis groente/fruit tas haha.. Dus maar weer weggelopen
Olympia schreef:Chanen schreef:Gisteren hoorde ik inderdaad dat er weer een prijzenoorlog aankomt en dat de AH daar deze week al mee start. Nou, kom mar op!
Liever niet![]()
Als dat doorgaat en andere supermarkten gaan daaraan meedoen.. Betekent dat.wel minder werkuren te gebruiken. Want het moet ergens vandaan komen
Aranel schreef:Ik kom hier ook even meelezenWoon sinds kort op mezelf/half samen (vriend is deze maand gezellig bij mij
) en ik werk nog niet dus moet echt ff goed opletten wat ik uitgeef..
Sowieso ga ik voor grote inkopen naar de Aldi, die is hier in de buurt en de AH is op loopafstand dus dat zullen mijn vaste supermarkten worden gok ik.
Echt veel ruimte voor inslaan bij aanbiedingen heb ik niet, dus ik ga op zoek naar meer tipsZit nu op 40 euro en dan ben ik voor maandag tm donderdag klaar. Mijn ouders hebben nog hondenvoer in de vriezer dus dat haal ik bij hen op
DebGizmo schreef:Aranel schreef:Ik kom hier ook even meelezenWoon sinds kort op mezelf/half samen (vriend is deze maand gezellig bij mij
) en ik werk nog niet dus moet echt ff goed opletten wat ik uitgeef..
Sowieso ga ik voor grote inkopen naar de Aldi, die is hier in de buurt en de AH is op loopafstand dus dat zullen mijn vaste supermarkten worden gok ik.
Echt veel ruimte voor inslaan bij aanbiedingen heb ik niet, dus ik ga op zoek naar meer tipsZit nu op 40 euro en dan ben ik voor maandag tm donderdag klaar. Mijn ouders hebben nog hondenvoer in de vriezer dus dat haal ik bij hen op
40 euro voor 4 dagen voor 2 personen vind ik heel veel!
Aranel schreef:Sowieso ga ik voor grote inkopen naar de Aldi, die is hier in de buurt en de AH is op loopafstand dus dat zullen mijn vaste supermarkten worden gok ik.