Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:24

ik ga gewoon eens kijken, touchscreen hoeft nog niet eens. Ga hier gewoon eens een telefoonwinkel bezoeken!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:46

Ik ben van de S3 sinds deze week overgestapt naar de S5...
De S3 staat nu te koop, hoewel ik denk dat er niet veel geintresseerd in zullen zijn vanwege de S5, en de S6 die in april 2015 uitkomt!

Maar zooo blij met mijn overstap naar de S5 <3 <3

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:51

Heb uiteindelijk een 206 in wit gekocht! Ben er heeeeel blij mee!!! Dank voor jullie tips hier!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:06

Hoe slim is het om een 2de hands smartphone te kopen ??? En is er iets over prijzen te zeggen ?

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:00

Ik hoop dat iemand hier mij zou kunnen helpen.

Ik heb nu de LG L5, maar word knetter gek van deze telefoon, hij is langzaam
wil vaak mediabestanden niet laden, loopt veel vast, wil soms niet bellen en ga zo maar door.
Daarom ga ik nu toch maar opzoek naar een nieuwe telefoon.

Voor een nieuwe telefoon heb ik maximaal 200 euro over. De telefoon gebruik ik vooral om te bellen,
whatsappen en voor social media. Het is daarom wel een vereiste dat dit het een beetje fatsoenlijk doet.

Zelf zat ik te denken aan de Samsung galaxy S3 mini, zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze telefoon?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:32

De Motorola Moto G is in deze prijsklasse tot €200,- de beste keuze.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 15:58

ik mag vandaag mijn nieuw mobiel bestellen maar weet nog steeds niet welke zit te twijfelen tussen samsung galaxy s5 en iphone5s

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 15:59

Quad schreef:

Heeft die ook een goede camera ?
En wat is het verschil tussen de 8 en 16 GB ? Wanneer heb je 16 GB nodig ?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:06

Wat zouden jullie doen....?

Ik mag volgende maand mijn abbo weer verlengen. Ik heb nu een iPhone 4, die werkt als hij zin heeft naar behoren.

Mijn abbo is een SimOnly en dat bevalt me eigenlijk best goed. Zouden jullie je abbo verlengen of gewoon nog een jaar met deze telefoon doen? Ik heb hem nu bijna 2 jaar en mijn vriend had hem 3 maanden voordat hij naar de iPhone 5 ging.
De iPhone 6 komt dit jaar ook uit, geloof ik... Mijn vriend gaat dan voor de 6 en toen dacht ik dan krijg ik zijn 5 wel weer, niet dus.

Al twijfel ik ook heel erg over de S5, lastig hoor dit keer.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:16

Maris schreef:
Quad schreef:

Ik heb die motorola moto G nu iets langer als een maand en ben nog altijd tevreden!
Camera vindt ik best wel goed. Je moet geen topkwaliteit gaan verwachten maar voor een gsm van 200 euro vind ik hem super.
Ik heb de 8GB versie en voor mij is dat ruimschoots voldoende. Ik heb er zo'n 4 - 5 apps op staan, een 100 liedjes en maak gewoon foto's.
Als je veel filmpjes van bv youtube wilt opslaan is het slimmer om een 16GB te pakken ( werd mij aangeraden door de winkel ) maar omdat ik dat totaal niet doe kwam een 8GB ruim toe :) Da's een beetje persoonlijk met hoeveel je op je gsm wilt zetten enz.
Mij werd verteld dat ik met 100 liedjes, 500 foto's en 7 tot 8 apps nog een perfect snelle gsm zou hebben. En dat is ook zo

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:39

Ik mag ook verlengen en zit nu te twijfelen tussen 2 telefoons de samsung galaxy s4 mini of de iPhone 5c..

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:45

Prijsverschil is wel erg groot. Ik zou eerder de iPhone 5 nemen ipv de 5C, vrij lelijk plastic.

De Galaxy S4 mini is goedkoper, ook in abonnementsvorm.

Heb je niet meerdere opties die je eventueel wilt?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:47

Maris schreef:
Quad schreef:

Camera zal prima zijn, niet super speciaal maar afdoende.

Wanneer je veel apps en data op je telefoon wilt hebben raad ik je de 16GB variant aan. De Moto G 4G ondersteund overigens ook een micro SD kaart.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:48

Die 2 schelen nogal in prijs?
En de s4 mini wel met 4 g neem ik aan?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:56

Quad schreef:
Prijsverschil is wel erg groot. Ik zou eerder de iPhone 5 nemen ipv de 5C, vrij lelijk plastic.

De Galaxy S4 mini is goedkoper, ook in abonnementsvorm.

Heb je niet meerdere opties die je eventueel wilt?

Het scheelt 8 euro in Abbo kosten en een 5s kan ik niet betalen.
En de s4 is met 4g ja

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:59

De S4 mini ondersteund 4G inderdaad.
Ik heb zelf de Nexus 5 via Hi voor 32,50 pm met 3GB data en 4G is echt heerlijk, data gaat inderdaad merkbaar harder door je bundel maar goed, de 3GB zal ik voorlopig niet halen. 2GB wel.

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:29

Quad schreef:

In welk opzicht is deze beter dan de samsung galaxy s3 mjni?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:36

Beter scherm, updates, snellere processor, bijna stock android en dus geen trage skin. In alles dus.

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:28

Hallo,
Ik ben er benieuwd naar ervaringen met de sony experia Z1 of Z2.
Ik wou eerst gaan voor de htc one of de m8 maar die schijnt qua camera slecht te zijn vergeleken met andere telefoons.
Ik vind het wel belangrijk dat er dus een goede camera of zit en dat de antenne voor het internet een goede ontvangst heeft.
De sony trekt mij ook aan omdat de telefoon tegen een stootje schijnt te kunnen wat iig mijn S3 niet kan/kon.
Alvast bedankt :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 18:02

Voltige96 schreef:
Quad schreef:

In welk opzicht is deze beter dan de samsung galaxy s3 mjni?

En motorola moto G ook beter als een samsung galaxy S3 ( of is die qua specificaties precies als de mini uitvoering ?) en de iphone 4S ?
Telfort heeft leuke aanbiedingen nu ..... Samsung S3 mini en Iphone 4S voor 22 euro per maand en de samsung galaxy S3 voor 22 euro per maand ( alles 500 MB, 150 min en 100 sms )

Iphone is snel kapot begreep ik en batterij die snel op is ??

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:30

De Motorola Moto G is beter dan de S3 mini en gelijkwaardig aan de S3 maar de Motorola 4G heeft ook 4G aan boord itt de Galaxy S3, je hebt hier wel een LTE/4G variant van maar zie ik niet zo veel te koop staan.

De Galaxy S3 en de S3 mini zal je geen updates van hoeven te verwachten, de Motorola Moto G zal daarom ook een langere levensduur hebben voor nu, deze wordt nog wel even ondersteund door Motorola.

Is Telfort je enige optie? Of wat zijn de mogelijkheden wat abonnementen en providers betreft?

BBBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:58

Hai Bokkers! :Y)

Ik heb op dit moment de galaxy note 2 en wil graag een kleinere telefoon. Nu kwam ik gisteren de Huawei
Ascend P7 tegen, waar ik in één slag verliefd werd op het design. Maar ik heb hiervoor nooit iets anders
gehad dan een galaxy telefoon en ik was benieuwd naar jullie mening of huawei een fijn en betrouwbaar
merk is? Of zou ik misschien toch dan maar moeten kijken naar de S3 of S4? :)

Ik ging vandaag ook even de stad in en bij telefoon winkels kijken zoals KPN, Hi etc. zodat ik de telefoon
even kon vasthouden en vergelijken, maar ze hadden hem gewoon echt nergens? Zelfs niet de voorganger
(ps 6) dus daarom heb ik toch wel mijn twijfels. Maar ik vind het design zo ontzettend mooi en de 8 MP
front camera lijkt me zo lekker :+

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:13

De Huawei Ascend P7 is nog maar net uit en nauwelijks leverbaar.

Maar er zijn andere en betere opties op dit moment, de Huawei Ascend P7 moet gewoon nog goed in prijs zakken, +- €300 is acceptabel, erboven niet.

Momenteel kan je beter kijken naar de LG G2, LG Nexus 5 ( heb ik zelf ook en is verschrikkelijk relaxed), htc One (M7), Samsung galaxy S4. De Nexus 5 heeft mijn persoonlijke voorkeur maar de HTC One M7 is lekker compact en erg vlot en heeft het mooiste design.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:40

Quad schreef:
De Motorola Moto G is beter dan de S3 mini en gelijkwaardig aan de S3 maar de Motorola 4G heeft ook 4G aan boord itt de Galaxy S3, je hebt hier wel een LTE/4G variant van maar zie ik niet zo veel te koop staan.

De Galaxy S3 en de S3 mini zal je geen updates van hoeven te verwachten, de Motorola Moto G zal daarom ook een langere levensduur hebben voor nu, deze wordt nog wel even ondersteund door Motorola.

Is Telfort je enige optie? Of wat zijn de mogelijkheden wat abonnementen en providers betreft?

Hoi,
Dank je wel Quad !
Nee hoor, Telfort is niet de enige optie. Wel liefst bellen via KPN of vodafone netwerk. Weet je misschien een andere goede aanbieding ?? Mag ook losse telefoon + b.v. simyo zijn.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:41

Waar gaat je voorkeur naar abonnementspecificatie en maandprijs uit? Wat voor soort toestel zoek je?