Ik had alleen de zolderramen open laten staan. Zit wel een hor voor maar de regen komt daar gewoon doorheen. Moest even de vloer dweilen. Ramen zitten nu meer dicht.
Dus je hebt het zo gemist dat je je eigen lekkage hebt gecreëerd? Ja dat klinkt heel logisch
Maar verder:
ikke
Geplaatst: 05-10-25 20:35
Melzazu schreef:
Dus je hebt het zo gemist dat je je eigen lekkage hebt gecreëerd? Ja dat klinkt heel logisch
Maar verder:
Suzanne F.
Geplaatst: 05-10-25 20:36
Bellatrix schreef:
Ik had alleen de zolderramen open laten staan. Zit wel een hor voor maar de regen komt daar gewoon doorheen. Moest even de vloer dweilen. Ramen zitten nu meer dicht.
Je hebt bakjes toch? Die staan nu niks te doen.
Little_Gift
Geplaatst: 05-10-25 20:47
Bellatrix schreef:
Nee, daar heb ik geen behoefte aan. En dan wordt mijn Vitensrekening weer zo hoog.
Konstantine
Geplaatst: 06-10-25 08:50
Bellatrix schreef:
Ja, dat gaat hard Geen schade verder, alleen nattigheid? Je vloer is pvc toch?
Ik heb de hogedrukspuit er even doorheen gehaald. Het ziet er nu nog niet mooi uit maar het moet even drogen. De tuin ook weer even netjes gemaakt maar het wordt nu echt herfst...alles is zo'n beetje uitgebloeid.
Zal wel verdwijnen komende winter onder alle weersomstandigheden maar grappig is het wel
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-25 18:40
Nou, sommige verf zit er al vanaf het begin hoor.
Ik zoek een kamerscherm om voor mijn trapgat te zetten zodat ik de katten tot de trap en boven kan beperken en ik in de zomer mijn tuindeur open kan zetten om te luchten. Maar ik zoek een scherm dat ongeveer 2.50 hoog is en ongeveer 1.20 breed. Alles wat ik vind is lager of te hoog.
De lagere zijn 1.70 maar als ze op de trap staan kunnen ze daar met wat handigheid nog overheen springen. Of ze het doen is een 2e maar ik wil geen risico's nemen.
Trapgat:
Suggesties? Ik wilde eerst een schuifdeur plaatsen voor het deel waar het kastje staat en de canvassen aan de muur maar ik denk dat het lastig te bevestigen is boven het trapgat, vandaar een simpel kamerscherm dat ik gewoon kan neerzetten en weghalen.